A végén fontos infó!
Miután Harry elment, azután én is kiléptem a zuhanyzóból. Kinyitottam az egyetlen szekrényt a fürdőben, majd kivettem a régi ruháimat és magamra kaptam. Miért tartotta meg? Futott át a gondolat a fejemben, de azonnal félre söpörtem. Nem érdekelhet Harry. Hiszen én utálom őt.
Ezekkel a gondolatokkal léptem ki a fürdőszobából. Nem tudtam, hogy hova menjek, de mikor megláttam a lentről jövő fényeket lementem. Harry a konyhában volt, teát ivott. Leültem elé a pultnál. Emeráld zöld szemeit rám emelte és csendben várta a következő lépésemet. Megköszörültem a torkom, majd megszólaltam.
- Hol fogok aludni? - kérdeztem meg.
- Vagy velem egy ágyban vagy a kanapén. - mondta. Már épp szólaltam volna meg, de közbe vágott. - Igazából a kanapét ajánlom. Nem szeretnék veled egy ágyon osztozni. - mondta, mire nekem a szemöldököm az egekbe szökött.
- Te fa... Tudod mit? Jobb is. - álltam fel és a kanapé felé indultam.
- Tessa! - szólt utánam Harry. Most jön az, hogy azt mondja, hogy csak vicc volt. Karbatett kezekkel fordultam mosolyogva.
- Ágynemű a kihúzhatós részében. - mondta, majd fel állt és az emelet fele vette az irányt. Fel tudtam volna robbani... Ekkora taplót... Az előbb még játszotta az agyát most meg...
Kiszedtem az ágyneműt és lefeküdtem a kényelmetlen kanapéra. Megpróbáltam elaludni, de nem ment. Idegesen fel álltam és Harry szobája fele vettem az irányt. A villany még égett nála. Benyitottam hozzá, éppen a telefont nyomkodta. Szemeit rám vezette, ürességet láttam benne.
- Mi a franc bajod van? - kiabáltam rá.
- Halkabban mert Teo alszik. - mondta nekem nyugodt hangon. Fel állt, így láthattam a testét amit csak egy alsónadrág fedett.
- Idegesítesz Styles. - mondtam neki mostmár halkabban. Felnevetett.
- Miért? Hát nem azt akartad, hogy így viselkedjek veled? - már közvetlen előttem volt. Számat kinyitottam, de nem tudtam mit mondani. Igaza volt. Ezt akartam. - Mond, mi idegesít? - motyogta.
- Te! - böktem meg a csupsz mellkasát. - Te idegesítesz! A hülye stílusod, mindened!
- Mert még szeretsz. - mondta halkan. Ellenkezni akartam, de nem tudtam. Igaza lenne?
- Ez... Nem így van. - suttogtam.
- Nézz a szemembe és úgy mond. - emelte fel a fejemet az államnál fogva. - Mond csak.
Én mondani akartam, de tényleg, de elvarázsolt a tekintete. Nem tudtam kimondani. Csak az ajkaira tudtam gondolni, hogy hogyan tépné vadul az enyémet. Engedtem a csábításnak. Nyakánál fogva magamhoz rántottam és csókolni kezdtem. Nem ellenkezett. Csókunk lassú volt és érzelemmel teli. Mikor megszakította csókunkat azonnal újra akartam érezni ajkait az enyémeken.
- Utállak Styles. - suttogtam.
- Szeretsz. - vigyorogta el magát.
- Nagyon utállak. - mosolyogtam el magam én is.
- Imádsz.
- Tényleg imádlak. - húzott magához most ő egy csókra.
Remélem tetszett ez a rész is! 💕
Fontos infó: Már a történet kezdete óta folyamatosan le screenshotolom ( lefotózom ) a legjobb kommenteket, amik sokat jelentenek nekem, vagy vicces. Mikor a történetnek vége lesz akkor azt a sok kommentet ami sokat jelentettek nekem ki rakom ide, így kérlek titeket, folytassátok a kommentelést, ha van kedvetek nyugodtan kifejthetitek a véleményeteket.💕❤
Hatalmas nagy ölelés nektek! 💕❤
YOU ARE READING
Egy pszichopata kiszemeltje H.S. - FF (BEFEJEZETT)
Fanfiction**Ki kell emelnem, hogy ezt a könyvet nulla tudással írtam és jelen helyzetemben nem ajánlanám senkinek. Ha mégis el akarod olvasni, akkor kitartást! 🥰** Mikor úgy érzed vadásznak rád. Minden mozdulatodat figyelik, de nem tudod ki. Valaki a megszál...