Bezárkóztam. Most itt ülök az ágyamban. A szoba fényben úszik. Hajnal kettő van, de nem jön álom a szememre. Félek. Szemeimbe könnyek gyűltek, majd eldőltem az ágyon. Úgy döntöttem megpróbálok aludni, de minden világítást úgy hagytam. Egy kis idő után el is aludtam.
Egy gyenge simítást éreztem az arcomon. Jól esett.
- Ma nagyon felidegesítettél. - szólalt meg egy érdes hang. Éreztem, hogy a szívem meg áll, majd heves dobogásba kezd. Az ismeretlen tovább simogatta az arcom. Azt hittem menten elájulok. - Nem akarlak többet más férfival látni. Szabályok vannak. - számon végighúzta egyik ujját amitől meggugrottam. - Ébren vagy? - nem mertem kinyitni a szemem. - Tudom, hogy ébren vagy Tessa. - lassan nyitottam ki szemeimet, de mindenhol sötét volt, csak a körvonalát láttam. Mellettem térdelt, de még ígyis magasnak tűnt.
- Ki vagy? - kérdeztem halk remegő hangon. Az ismeretlen fel állt, majd felkapcsolta a villanyt.
Nem... Nem hiszem el... Harry Styles... A gyilkos akit köröznek...
Hangosan sírtam fel, majd az ajtó felé akartam rohanni, de derekamnál elkapott, erőssen megszorított és neki vágott a falnak. Még jobban felsírtam mivel iszonyatosan fájt. Letérdelt elém és felállított, így közé és a fal közé kerültem.
- Tessa, ilyet nem szabad csinálni. - rázta meg a fejét. Leakarta törölni a könnyet az arcomról, de elfordítottam a fejem, mire ő erőteljesen vissza. - Ne mondj ellent nekem. - sziszegte.
- Eressz el, kérlek! - sírtam megállás nélkül. 17 évesen fiatal vagyok még meghalni.
- Nem tehetem, de ígérem nem bántalak, csak ha szükséges. - simította meg a vállam, majd karjaiba kapott és az ágyamba rakott és betakart. Lekapcsolta a villanyt és megint mellém térdelt. - Aludj! Holnap iskola van Tessa. - simította meg megint arcomat. Lehjnytam a szemem és próbáltam azt tenni amit mondott. Kezeim remegtek és a levegőt még mindig nem tudtam normálisan venni. Itt térdel az ágyam mellett egy gyilkos aki bármikor megölhet.
YOU ARE READING
Egy pszichopata kiszemeltje H.S. - FF (BEFEJEZETT)
Fanfiction**Ki kell emelnem, hogy ezt a könyvet nulla tudással írtam és jelen helyzetemben nem ajánlanám senkinek. Ha mégis el akarod olvasni, akkor kitartást! 🥰** Mikor úgy érzed vadásznak rád. Minden mozdulatodat figyelik, de nem tudod ki. Valaki a megszál...