3/6

4.6K 308 15
                                    

- Mi folyik itt skacok? - jött be Adam az ajtón. Mikor meglátta Harry karjaiban Teot megállt és köztünk jártatta a fejét, majd Teot és Harryt nézte felváltva. - Gondolom te vagy az apja. - mondta Adam és közelebb lépett Harryhez, majd kezet nyújtott neki. Harry letette Teot, de viszont a csöppség körbefonta apró karjaival a lábat, nem akarta elengedni.

Harry egy szó nélkül fogott kezet Adammel, de mikor ez megtörtént láttam, hogy Adam arca eltorzul. Harry mellé léptem és elrántottam a kezét.

- Elég lesz. - mondtam neki. Adam rám nézett kérdőn, én meg bólintottam neki, hogy magunkra hagyhat. - Teo, légyszí menj Adam bácsival. - kértem meg, de megrázta a fejét.

- Teo, anyukád mondott valamit. - szólt neki Harry a dörmögős hangján, mégis lágynak hatott.

- Jó. - motyogta a fiam ami miatt meglepődtem. Rám nem hallgatott, de Harryre igen. Meg áll az eszem. A történtek miatt Harry arcán egy vigyor terült el, amit legszívesebben letöröltem volna onnan. Utálattal néztem rá, de nem érdekelte.

- Gyere haza. - mondta ki nyugodtan és kezeit a csípőmön akarta elhelyezni, de hátra léptem.

- Takarodj innen! - szűrtem ki a fogaim között.

- Rendben... Elmegyek. - nyögte ki, mire a szemeim tágra nyíltak. Nem hittem a fülemnek. - Itt a számom. - nyújtott felém egy kis cetlit. - Vedd el biztonság képpen. - nyomta a kezembe, majd kilépett az ajtón és elhagyta a házat.

Megkönnyebülten fújtam ki a levegőt, de ez el is szállt mikor megjelent Teo.

- Apa hol van? - nézett rám a nagy zöld szemeivel.

- Elment. - guggoltam le hozzá. Meg akartam ölelni, de eltolt magától.

- Te küldted el! - kiabált rám. - Hozd vissza apát! - kezdett még jobban kiabálni. Nagyon meglepődtem, ilyet még nem csinált.

- Teo, nem jön vissza. - mondtam neki nyugodt hangon.

- Utállak! - ordított rám és felszaladt az emeltre. A könnyek le folytak az arcomon. Fájt.

Egy pszichopata kiszemeltje H.S. - FF (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now