3/19

4.8K 308 19
                                    

Harry lihegve fordult le rólam. Én is éreztem a fáradságot magamon.

- Most akkor dugó partnerek lettünk? - kérdezte meg a rekedtes hangján. Muszáj volt felnevetnem.

- Nem. - mondtam. Felém fordult és felkönyökölt a fejem mellett, így fölém magasodott.

- Pedig úgy tűnik. - húzta el a száját.

- Egyszerűen csak meg vannak a szükségleteim. - vontam meg a vállam. Felhorkantott.

- Nekem is meg vannak a szükségleteim. Méghozzá az, hogy a feleségemnek hívhassalak. - simított végig a csupasz derekamon amitől kirázott a hideg. - Miért nem kezdünk mindent újra? - kérdezte meg amitől rögtön felment az agyvizem.

- Ezt most nem kérdezted komolyan? - vontam fel az egyik szemöldököm.

- De. Tessa, megváltoztam, hát nem látod? - rázta meg a fejét. Láttam rajta a fájdalmat. - Adj egy utolsó esélyt. Kérlek. - dugta fejét a nyakhajlatomba. Nem szólt semmit és én sem. Nem tudtam mit mondjak. Adjak még egy esélyt neki? Végülis ő a fiam apja, meg lehet érzek iránta valamit...

- Utolsó esély. - motyogtam. Éreztem ahogy elmosolyodik.

- Köszönöm. - puszilta meg a nyakam amitől megborzongtam, majd utol ért az álom.

XXX

Reggel nevetésre ébredtem. Teo már itthon van? Megdörzsöltem a szemem és felálltam. Visszavettem a ruhájimat és indultam volna le a lépcsőn, de megálltam. Az eljegyzési gyűrű volt az ujjamon. Elmosolyodtam, majd leindultam a konyhába.

- Ne! - kiáltott fel Harry. Nem értettem mi folyik itt míg meg nem láttam őt főzni... Vagyis megpróbált főzni... Hagyjuk inkább, hogy mit próbált csinálni.

- Itt meg mi folyik? - kérdeztem meg. Teo nevetve válaszolt.

- Apa főzni akart vacsorát. - nevetett.

- Meglepetés. - húzta el a száját Harry.

Egyszerűen édes volt.

Egy pszichopata kiszemeltje H.S. - FF (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now