3/4

4.7K 311 23
                                    

Tessa szemszöge

Idegesen siettem haza Teoval. Megrémisztett a tudat, hogy Harry a közelünkben van. Tényleg nem ismert fel vagy ez is csak a színjáték része?
Mikor haza értünk Adam várt ránk.

- Sziasztok! Mit hoztatok nekem? - vigyorgott mikor beléptünk a házba. Teo kivettet a zacskóból a sört és oda adta Adamnak. - Köszi rosszcsont.

Néma csendben pakoltam ki a dolgokat amit vettem, majd a helyére raktam őket.

- Mizu? - állt mellém Adam a sörrel a kezében.

- Semmi. - motyogtam mire megbökött a vállával.

- Látom, hogy valami nyomja a szíved. Szeretnél egy kicsit egyedül lenni? - suttogta nekem, én meg csak bólintottam. - Teo, ma megyünk vidámparkozni! - sétált Teohoz. Hálásan ránéztem. Alig telt pár perbe mire elmentek.

Egy hatalmas levegőt vettem, majd kifújtam és leültem a kanapéra. Már ezerszer eljátszottam a gondolattal, hogy mit csinálnék, ha megjelenne Harry és most megtörtént. Gondolat menetemben a csengetés zavart meg.

Lomhán indultam az ajtóhoz és nyitottam ki, de nem állt ott senki, csak egy levél.

- Nem! - vettem fel remegő kezekkel. Az ajtót nem csuktam be, egyszerűen leültem a kanapéra és idegesen nyitottam ki. Hát jó nagy idióta vagyok. Gázszámla.

Megkönnyebülten fújtam ki a levegőt, de ez mind szerte foszlott mikor hallottam az ajtó csapódását és egy nagyon ismerős hangot.

- Szia picim. - kirázott a hideg.

Egy pszichopata kiszemeltje H.S. - FF (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now