2/ 8

5.7K 355 17
                                    

- Hogy merészelted? -kiáltott rám Harry. Szemei vérben forogtak mikor rám nézett. Kezeit ökölbe szorította és elkapott a deja vu. Annyiszor átéltük már ezt, hogy nem tudok megijedni.

- Te, hogy merészelted? - kérdezek vissza, de én nyugottabb hangon. Láttam szemeiben a meglepődöttségét.

- Itt most én vagyok az aki kérdőre vonhatja a másikat Tessa! - állt mostmár teljesen elém. Nem hátráltam.

- Miért is? Tudtommal nem vagyunk együtt. - vágtam hozzá. Arcán fájdalom jelent meg.

- Miattad nem vagyunk együtt. - suttogta.

- És te azonnal máshoz futottál. - momdtam már én is halkabban, megtörten.

- El akartalak felejteni, de ez lehetetlen. Ott vagy minden másodpercben a fejemben. Mikor ver egyet a szívem, akkor az is csak miattad van. Könnyeket hullatok miattad. Miattad mosolygok. Tessa, a megszállottad lettem. Tudod te milyen idegesítő volt az a nő? És tudod miért volt az? Mert nem te vagy. Akarlak téged.

- Harry... - csak ennyit tudtam kinyögni. Szemeimbe könnyek gyűltek.

- Csak kérlek ne hagyj el. Bántogy nem vagy velem. A szívem ezernyi darabra akar törni. - tette a szívére a kezét. - Megérdemlek még egy esélyt? - mérlegelni kezdett.

Követett.

Elrabolt.

Bántott

Bezárt.

Elkezdtem kedvelni.

Elválasztottak minket.

Megszökött.

Vele mentem.

Újból bezárt.

Megint bántott.

Szerettük egymást.

Majd megint bántott.

De én mégis szeretem.

Egy pszichopata kiszemeltje H.S. - FF (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now