Epilógus

5.3K 319 62
                                    

- Teo, hagyd a hugodat! - szóltam rá a már 12 éves fiamra.

- De hát ő rugdos! - kiáltott fel.

- Hazudik! - mondta már könnyes szemekkel Lena. - Szólok apának! - indult fel az emeletre.

- Lena, hagyad apát mert sokáig dolgozott. - ráztam meg a fejem.

- Mi van már? - hallottam meg a mormogós hangját Harrynek. Elmosolyodtam.

- Veszelednek. - legyintettem. Átkarolta a derekamat és megcsókolt.

- Jó reggelt feleségem. - vigyorodott el.

- Neked is. - simítottam végig az arcán.

- Mi megyünk suliba. - motyogta Teo. Lehajoltam nekik adni egy-egy puszit és már ki is slisszoltak a házból.

- Gondolkodtam. - szólalt meg Harry. Összevontam a szemöldökömet. - Emlékszel amikor találkoztunk? - kérdezte meg.

- Azt nem lehet elfelejteni. " Nem akarlak mással látni. Itt szabályok vannak." - próbáltam elutánozni a hangját. Felnevetett.

- Ami még mindig tart. - húzott magához még közelebb.

- Annyi mindenen keresztül mentünk. - ráztam meg a fejem.

- És mégis itt vagyunk két csodálatos gyerekkel. Szeretlek Tessa.

-Én is szeretlek Harry.

Igen... Vége...
Nagyon köszönöm, hogy itt voltatok velem az elejétől. Nagyon szeretlek titeket. Amíg írtam ezt a történetet csak szeretet kaptam tőletek és ezért hálás vagyok. 💕 Ti vagytok a legjobb olvasók a világon. Nem az a lényeg, hogy voteoltatok vagy kommenteltek, hanem, hogy itt voltatok velem és olvastatok.

Hatalmas nagy ölelés nektek. 💕❤

Még más történeteimnél remélem találkozunk. 💕❤

Nem sokára jön a "Best kommentek".

Egy pszichopata kiszemeltje H.S. - FF (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now