- Elkapták Harold Edward Stylest,így ezzel megmentve Tessa Liold életét. Már háromnapja van szigorú őrizet alatt. Holnap lesz a tárgyalás ahol az áldozatot hallgatják ki és ez által dönt a bíró. A büntetése lehet halál is.
Remegő kezekkel nyomtam ki a tévét. Három napja hoztak el Harrytől. Azóta anya körül ugrál, sosem hagy egyedül nem. Nem beszélek vele. Azt hiszi sokkban vagyok és részben igaza is van, de igazából fáj. Fáj valami... A szívem... Mintha ha elvesztettem volna valaki fontosat.
- Kicsim, kérlek szólj hozzám, mióta haza jöttél nem is beszéltél velem. - könyörgött anya, de én csak megráztam a fejem. - Rendben... Menj pihenni. Holnap korán kell kelnünk. - simogatta meg anya a hátam.
Boldognak kéne lennem, nem?
XXX
Frusztráltan ültem a székben a bíróságon. Tudtam, hogy csak pár perc és elkezdődik a tárgyalás. Pár perc és látom őt.
Az ajtó kicsapódott és Harryt hozták be a terembe. Kezei hátra voltak bilincselve és még két őr fogta oldalról. Szemei azonnal megállapodtak rajtam amitől egy bizsergés futott végig rajtam. Leültették velem szembe, de sajnos messze volt, hogy érezzem illatát.
Anyára néztem aki undorodva nézte őt. Megértettem miért teszi ezt, de én nem tudtam rá így nézni, többé nem. A teremben Louis is helyet foglalt aki a padlót nézte. Láttam rajta, hogy ideges.
- Az itt jelen lévő Harold Edward Stylest tíz nő meggyilkolásával vádoljuk. Elfogadja?
- Igen. - szólt bele a mikrofonba. Kirázott a hideg a mély és érdes hangjától.
- Azt is elfogadja, hogy Tessa Lioldot akarata ellenére vitte magával és figva tartotta őt?
- Igen. - ismerte be. Arca rezzenéstelen volt. Nem nézett senki másra csak rám.
- Fel szólalnék bíró úr! - állt fel Harry ügyvédje.
- Helyt adok.
- Az ügyfelem Tessával kapcsolatban érzéseket táplált ezért vitte magával, illetve figyelemmel lehetne a mentális állapotára. Az ügyfelem állítása szerint jól bánt Tessával, így nem egészen nevezhető áldozatnak. - rázta meg a fejét, majd leült ezzel jelezve, hogy végzett.
- Halgassuk meg őt. - nézett rám a bíró. Megköszörültem a torkom, majd nehezen, de belekezdtem.
- Ő... Harry... Jól bánt velem. - ismertem be. Részben igaz is volt. - Főzött nekem, ruhákat vett... Társasoztunk is... - nem tudtam mit mondjak. Ekkor fel állt Harry ügyvéde.
- Ön létesített az ügyfelemmel bármilyen fizikai kapcsolatot?
- Igen... - vallottam be, mire anyukám megrökönyödve nézett rám.
- Mi történt?
- Csókolóztunk.
- Akarata ellenére tette?
- Nem, én akartam. - mindenki egy emberként tágította nagyra a szemét. Harry egy pimasz mosolyra húzta az ajkait amit én nem tudtam viszonozni.
- Bíró úr. Az ügyfelem nem tett semmi tosszat a hölggyel. Kérem enyhítsék a büntetését. - ült vissza a helyére.
- 15 év börtön. - koppintotta meg kétszer a kalapácsát mire lefagytam. 15 év?
Gyorsan pattantam ki a székből és Harry fele akartam venni az irányt, de ő már nem volt. Már elvitték.
- Anya... Egyedül megyek haza. - kezdtem el lépkedni. Nem akartam vele beszélni erről.
- Rendben drágám... Vigyázz magadra... Otthon beszélünk. - csukta be a kocsi ajtót, majd hevesen elhajtott. Elhiszem, hogy le van sokkolódva, megértem.
Nem mehettem többet két méternél mikor egy hangos dudálás csaota meg a fülem, majd egy fekete kocsi parkolt le mellettem. Az anyós ülés ajtaja kicsapódott és nem hittem el amit láttam.
Harry zihálva ült a kormánynál.
- Szállj be Tessa! Gyorsan! - kiáltott rám mikor nem mozdultam.
A legrosszabbat tettem.
Beszálltam.
YOU ARE READING
Egy pszichopata kiszemeltje H.S. - FF (BEFEJEZETT)
Fanfiction**Ki kell emelnem, hogy ezt a könyvet nulla tudással írtam és jelen helyzetemben nem ajánlanám senkinek. Ha mégis el akarod olvasni, akkor kitartást! 🥰** Mikor úgy érzed vadásznak rád. Minden mozdulatodat figyelik, de nem tudod ki. Valaki a megszál...