14

7.8K 451 32
                                    

- Nem... Ez nem igaz Harry... Én nem... - próbáltam megmagyarázni, de szerintem inkább magamnak próbáltam mint neki.

Hirtelen lendülettel rá fektetett a kanapéra, majd befeküdt lábaim közé. Fejem mellett kéz kezével megtámaszkodott és szüntelenül nézett. Nem bírtam levenni szemeimet az ajkairól. Nyelvével benedvesítette őket ami miatt nehezebben vettem a levegőt. 

Eljátszottam a tudattal, hogy milyen lenne újra érezni ajkait az ajkaimon. Újra csak élvezni a pillanatot, elveszni benne. Most gyönyörű szemeibe néztem. Egy kis pajkos mosoly játszott arcán ami miatt megköszörültem a torkom. most esett le, hogy milyen helyzetben vagyok.

- Csókolj meg! - szólt nekem lágyan. Fejét közelebb engedte hozzám, de én nem mozdultam. - Tessa, csókolj meg! - hangja most keményebb volt, szemei azt sugallták, hogy jobb ha teszem amit mond. nem kételkedtem benne.

A múltkoriakból tanulva lassan emeltem meg fejemet. Harry szemei vágyban égtek. Becsuktam a sajátjaimat, majd hozzá érintettem ajkaimat övéhez. Lassan ízleltük egymás ajkát. A fellegekben éreztem magam. Lassú érzéki csókunk átváltott kemény és akaratos csókba. Kezeimet göndör hajába vezettem, mire felmordult és ujjait csípőmbe mélyesztette. Ami most jó érzésként hatott rám, tudtam, hogy más esetben fájna tette. Kezeit pólóm alá vezette és hasamat kezdte el simogatni, míg nem hangokat hallottunk az ajtó felől.

Harry hirtelen pattant le rólam és állt fel. Az ajtót kezdet kémlelni.

- Biztosan csak Louis. - próbáltam megnyugtatni.

- Igen... - csak ennyit tudott kinyögni, mikor nyílt az ajtó és rendőrök léptek be rajta.

- Fogjátok le! - kiáltott az egyik és Harryt hárman fogták le. Én csak ledermedve ültem a kanapén. Még mindig az előbb történtek hatása alatt voltam. Egy rendőr a felkaromnál fova rántott fel és kezdett el kifele húzni.

- Ne érjetek hozzá! - üvöltött Harry teli torokból.

Hátra néztem rá. Teljes erőből próbált kiszabadulni a szorításokból és mikor rájött, hogy engem már ígyis-úgyis elvisznek térde esett és egy könnycsepp gördült le az arcán.

Sírt.

Egy pszichopata kiszemeltje H.S. - FF (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now