Mikor beléptem Harry házába elámultam. Tágas volt és gyönyörű. A falon festmények lógtak, majd kitágult a szemem mikor megláttam a közös képünket is a falon lógni.
- Gyere, megmutatom a szobád. - Teoval a karjaiban indult fel az emeltre. Egy pillanatra sem akartam felügyelet nélkül hagyni őket. Azonnal utánuk mentem. Mikor beléptem a fiam szobájába akaratlanul is mosoly húzódott az arcomra.
A falak kékre voltak festve, az ágya úgy nézett ki mint egy autó és játékok hevertek mindenütt.
- Tetszik? - vigyorgott rá Harry.
- Nagyon! Köszönöm apa! - kiáltott fel és azonnal a legókhoz rohant. - Játszol velem? - kérdezte meg reménykedve mire Harry bólintott egyet és törökülésbe leült a szönyegre. Nem bírtam ki, muszáj volt lefotóznom őket.
Úgy tíz perc után meguntam, hogy ott állok ezért úgy döntöttem körül nézek a házban. Mit dolgozik Harry, hogy ennyi pénzve van? Érdekes... Benyitottam Teo szobájától nem messze lévő ajtón. Fürdő volt, semmi extra, majd benyitottam egy kicsivel arrébb a másik ajtó. Hálószoba volt.
A falak vörösek voltak, az ágy is ilyen színben pomopázott. Nem messze az ágytól volt egy íróasztal. Közelebb léptem hozzá. A közös képünk volt rajta amit széttéptemm. Össze volt ragasztva. Óvatosan felvettem, majd megfordítottam. Az írásom még most is jól látszódott. Szomorú voltam, de nem tudom miért. Nem akarok emlékezni a múltra, de most mégis megtörténik.
Emlékszem mennyire boldog volt, hogy terhes lettem. Emlékszem mindenre a jóra és...a rosszra. Vissza tettem a helyére a képet és már indulni akartam ki, de Harry állt az utamban.
- Megijesztettél. - motyogtam neki és ki akarta kerülni, de nem hagyta.
- Hiányzol. Azt hittem meghaltál, kiderült, hogy nem, de mégsem vagy az enyém. - emelte fel a kezét és végig simította vele az arcom. Jóleső borzongás futott rajtam végig és ezért átkoztam is magam.
- Harry, fejezd be! - toltam el a kezét.
- Szeretlek Tessa. - hajolt hozzám közelebb. Nem mozdultam, vártam, hogy mi lesz a következő lépése. Közelebb hajolt hozzám, szánk már épp összeért volna, de megszólaltam.
- Csak Teo miatt vagyok itt. Még mindig utállak Styles. - löktem el magamtól és kiléptem a szobából.
YOU ARE READING
Egy pszichopata kiszemeltje H.S. - FF (BEFEJEZETT)
Fanfiction**Ki kell emelnem, hogy ezt a könyvet nulla tudással írtam és jelen helyzetemben nem ajánlanám senkinek. Ha mégis el akarod olvasni, akkor kitartást! 🥰** Mikor úgy érzed vadásznak rád. Minden mozdulatodat figyelik, de nem tudod ki. Valaki a megszál...