28

6.2K 362 23
                                    

- Anyukám kedvel téged. - mosolygott rám Harry.

- Én is őt. Nagyon kedves nő. - bólintottam. Közelebb léptem Harryhez és megcsókoltam. Már hiányzott a közelsége.

- Most pedig mosogass el. - távolodtam el tőle és magára hagytam. Hallottam, hogy motyog még valamit, de inkább hagytam.

Kivettem magamnak fehérneműt és pizsamát, majd a fürdőbe mentem. Most jólesne egy meleg zuhany. Levettem magamról a ruháimat, majd mikor az alsóneműmet vettem le elszomorottam. Megjött. Nem tudtam hogyan közöljem Harryvel, hogy nem vagyok terhes. Csalódott lesz.

Miután lezuhanyoztam és óvintézkedést tettem a problémám miatt a hálóba mentem. Harry az ágyon ült és nagyon olvasott valamit. Mikor beléptem felémkapta a fejét és beszélni kezdett.

- Rendeljek terhességi tesztet? Már nagyon tudni akarom. - kezdett el dobolni a lábával és izgatottan tekintett rám. Egy nagyot sóhajtottam. Beleültem az ölébe, átkaroltam a nyakát és puszit adtam az arcára.

- Nem szükséges... Megjött... - suttogtam el a végét. Harry arca komor lett, de azonnal fel is vidult.

- Semmi gond, majd legközelebb. - puszilta meg a homlokomat. - Most már ideje lenne aludni Mrs.Styles. - dobott le maga mellé az ágyra.

- Rendben Mr.Styles. - bújtam hozzá. A mellkasára raktam a fejem, majd elragadott az álom.

XXX

Reggel pittyegésre ébredtem. Harry telefonja.

- Harry! Csinálj valamit a kütyüddel. - motyogom, de mikor nem jön semmi válasz kinyitom a szemem. A mellettem lévő hely üres volt. Homlok ráncolva nyúltam a telefonjáért és bátorkodtam megnézni az smst.

Gemma❤: Régen találkoztunk... Jó lenne újra látni. 😘

Gemma❤: Hazza, ma neked jó? Ha igen 11 körül tali a szokásos helyen.💕

Rohadt, szemét, kibaszott Styles!

Egy pszichopata kiszemeltje H.S. - FF (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now