3/16

4.5K 297 21
                                    

- Teo, ilyet nem szabad mondani. - dorgáltam le a fiamat, miután vissza mentünk Harry házába.


-Tudom anya, de meg kellett védenem apát. - húzta félre a száját. Meg tudtam volna zabálni.


- Milyen volt az ovi? - mentem a konyhába miközben ő követett.


- Ma Daniel megint piszkált, szóval meg mondtam neki, hogy bejön az apukám és szét rúgja a seg... - mondta volna, de közbe vágtam.


- A miét? - néztem rá csúcsán.


- A fenekét. - javította ki magát. Csak bólintottam, majd elkezdtem tükörtojást csinálni.


- Kinek kell szét rúgnom a seggét? - jött be Harry konyhába. Bosszúsan néztem rá. Nem akartam, hogy Teo csúnyán beszéljen.


- Van az oviban egy srác Daniel. Neki. - fordult az apjához.


- Rendben, holnap majd elbeszélgetek a szüleivel. - guggolt le hozzá és megsimogatta a vállát. - Menj fel játszani, beszélni szeretnék anyuval. -mosolygott rá, de Teo duzzogni kezdett.


- Jó felmegyek, de engem mindig kihagytok a beszélgetésekből. -trappolt fel a lépcsőn.


Harry mellém lépett és nézte, hogy mit csinálok. Nagyon idegesített.


- Mond. - mondtam neki flegmán.


- Ez fájt. - túl játszva rakta a szívére a kezét. - Csak annyit akarok mondani, hogy maradjatok itt, mivel nen hagyom, hogy visszamenjetem Adamhez vagy éppen el menjetek a közelemből. - karolta át a derekam. - Eltartalak titeket. - folytatta.


- Mégis miből? Honnan van ennyi pénzed Harry? - fordultam felé miután ráraktam a serpenyőre a fedőt.


- Az nem fontos. - nézett bele a szemembe. Mintha egy pillanatra elvesztem volna csodás tekintetében, de egyből visszatértem a valóságba.


- Nekem igen. - ráztam meg a fejem. Harry elhúzta a száját, ugyan úgy mint Teo szokta. Most vettem csak észre, hogy mennyore hasonlítanak, nem csak külsőre, hanem belsőre is.


- Kérlek. - suttogta. - Maradjatok velem. Nem muszáj velem lenned Tessa. Csak engedd, hogy a fiam apja lehessek. - szemeiben megtörtséget láttam.


- Rendben. Maradunk.


Egy pszichopata kiszemeltje H.S. - FF (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now