3/11

4.9K 322 10
                                    

Harry mellett ébredtem. Jobb lába át volt vetve rajtam, jobb keze pedig a derekamon pihent. Arca nyugodt volt és férfias. Mindig is imádtam a vonásait. Az arcélét, a gödröcskéit és azokat a hosszú szempillákat. Az őrületbe tud kergetni.

- Bámulsz. - hallottam meg a reggeli, a szokásosabbnál is rekedtesebb hangját. Lassan nyitotta ki a szemét és rám nézett. Ajkain egy apró mosoly játszott.

- Azért mert megtehetem. - mosolyogtam el huncutul. Harry hirtelen elkapta mindkét karomat és maga alá rántott.

- És én mit tehetek meg? - nézett mélyen a szemebe.

- Semmit. Neked nincs jogod semmihez. - mondtam neki teljes magabiztosággal.

- Hűh, ez most rosszul esett. - motyogta az ajkaimra. - Vigasztalj meg. - dörgölte össze az orrunkat ami miatt felnevettem. Már épp készültem volna megcsókolni, mikor Teo rontott be az ajtón. Harryt gyorsan lelöktem magamról, majd a fiamra néztem.

Mintha nem vett volna észre semmit, úgy szaladt tovább felénk, majd beugrott közénk az ágyba.

- Jó regglet! - kuncogott Teo. Harry felkapta, majd a mellkasára ültette.

- Miért nem alszol tökmag? - kérdezte meg, mire Teo csak megrántotta a vállát.

- Anya, mikor megyünk haza? - nézett rám Teo.

- Nem sokáram, csak felöltözünk és megyünk. - keltem ki az ágyból.

- Nem reggeliztek? - szállt ki ő is az ágyból a fiúnkkal a kezében.

- Nem, mert Adam bácsi szokott ilyenkor palacsintát csinálni. - láttam amint Harry arca megfeszül, majd csak bólintott egyet.

- Rendben. Ez esetben, majd hívlak, hogy mikor hozd Teot. - nyögte ki.

Hirtelen hangulat ingadozás pipa.

Egy pszichopata kiszemeltje H.S. - FF (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now