3/17

4.6K 310 21
                                    

Harry szemszöge

Mikor azt mondta Tessa, hogy maradnak egy hatalmas nagy kő esett le a szívemről. Mérhetetlen boldogság futott végig a testemen. Fel akartam kapni és megölelni, de nem tehettem. Nem mondta azt, hogy újra együtt vagyunk, pedig mérhetetlenül vágyok rá.

A vacsora után amit csinált Tessa mindenki elment zuhanyozni, majd fekvés idő volt.

-Majd én lefektetem. - mosolyogtam rá a fiam anyjára. Láttam rajta, hogy fáradt.

- Köszönöm. - viszonozta mosolyomat. Egyszerűen tökéletes ez a nő.

Mikor beléptem Teo szobájába már az ágyában várt rám.

- Alvás van manó. - simogattam meg a fejét.

- Rendben apa. - mondta a kis fáradt hangján. Egyszerűen imádtam.

- Teo. - fordultam vissza a fiamhoz. - Anya mondott rólam valamit? - kérdeztem rá arra ami már rég óta érdekelt.

- Nem. - mondta már csukott szemmel. Megpusziltam a homlokát, majd lekapcsoltam a villanyt a szobájába és már a sajátomba vettem az irányt.

Mikor beléptem Tessa ült az ágyon már pizsamában. Mikor meglátta, hogy bejöttem fel állt és határozottan megszólalt.

- Nem fogok megint a kanapén aludni. - nyögte ki. Viselkedése miatt elnevettem magam.

- Nah, gyere ide! - löktem az ágyra, majd mellé feküdtem és betakartam magunkat takaróval.

- Jóéjt. - suttogta. Végre jól fogok aludni.

XXX

- Apa! Kelj fel! - ugrott be az ágyba Teo. Tessa rajtam feküdt, ezért egy picit kellemetlen volt a fiam előtt.

- Rendben, kelek már. - nyögtem fel. Tessa is lassan nyitogatta a szemét.

- Mi van már? - ült fel kómásan.

- Apa visz oviba és késésben vagyunk. - mondta lazán, mire nekem egyből feljebb ment a vérnyomásom.

- Faszom! - pattantam ki az ágyból.

- Faszom! - utánozott Teo.

- Teo! - szóltunk rá egyszerre Tessaval. Mindketten csak felnevettünk.

- Nah siessetek! - kelt ki Tessa is az ágyból.

- Még bele kell szoknom az apaságba. - súgtam Tessa fülébe mire ő csak bólintott. Mielőtt kiléltem volna a szobából egy apró csókot hintettem tökéletes ajakira.

- Fúj! - szólalt meg Teo.

- Majd te is fogsz ilyet csinálni. - kezdtem kifele tolni az ajtón.

Egy pszichopata kiszemeltje H.S. - FF (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now