Körülbelül egy nap telhetett el. Egy napja vagyok bezárva a sötétbe. Inni és enni nem kapok. Hasam már korog, a szám ki van száradva, illetve nem érzem a végtagjaim. Nagyon hideg volt. Biztos, hogy kapok egy jó kis tüdőgyulladást.
Amikor hangokat hallottam az ajtófelől hirtelen pattantam fel. Harry lépett be.
- Gyere ki. - mondta hűvös hangon ami tőle nem volt megyszokott. Gyorsan szedtem a lábam és amikor megcsapott a meleg, jólleső érzés kerített hatalmába. - Konyha. - mondta Harry és én egyből tudtam, hogy oda kell mennem.
A pulton gőzölgő tea várt aminek most nagyon örültem. Harry elém ült és nézte milyen mohón kortyolom a teát.
- Ez szükséges volt? - kérdezte a dörmögős hangján. Tudtam, hogy a bezárásra érti. Nemlegesen megráztam a fejem. - Többet ilyet, ugye nem kell csinálnom?
- Nem. - szólaltam meg határozottan.
- Jól van akkor. - nyúlt át az asztal felett, hogy megsimogassa az arcom és én hagytam neki. - Hoztam neked ruhákat. - vette fel a földről a zacskókat, majd felém nyújtotta.
Az összes ruha márkás volt. Tágra nyílt szemekkel néztem a ruhákra, majd Harryre. Nem értettem honnan van ennyi pénze, bát lehet jobb, hogy nem tudom.
Mikor az utolsót is felpróbáltam és megmutattam Harrynek elégedetten bólintott. A zacskóban voltak fehérneműk is ami miatt igen csak égett az arcom.
- Én mikor mehetek ki? - kérdeztem rá félve. Sóhajtott egy nagyot mielőtt válaszolt.
- Amikor szeretni fogsz és biztos leszek benne, hogy nem hagysz el ahogy alkalmad lesz rá. Akkor kijöhetsz velem. - mondta miközben mosogatott. Háttal állt nekem és a fehér pólója a hátára simukt, így láttam izmait.
- Azt akarod, hogy szeresselek, de bezárz és üvöltözöl velem. - hangom nyugodt volt, de belül tomboltam.
- Tessa, el akartál menni. - rázta meg a fejét és felém fordult.
Fel álltam és elé sétáltam. Nem moccant, csak árgus szemmel figyelte minden mozdulatomat.
- Szeretlek. - mondtam neki.
- Hazudsz. - vágta rá egyből mire dobbantottam egyet. - Bizonyítsd! - húzott közelebb magához a csípmnél fogva.
YOU ARE READING
Egy pszichopata kiszemeltje H.S. - FF (BEFEJEZETT)
Fanfiction**Ki kell emelnem, hogy ezt a könyvet nulla tudással írtam és jelen helyzetemben nem ajánlanám senkinek. Ha mégis el akarod olvasni, akkor kitartást! 🥰** Mikor úgy érzed vadásznak rád. Minden mozdulatodat figyelik, de nem tudod ki. Valaki a megszál...