Kellemes Karácsonyi Ünnepeket!
💕🌲
Lassan fordítottam vissza a fejem Harry felé. Ugyanolyan meglepődötten állt ahogy én. Szemeimbe könnyek gyűltek, de nem azért mert fájt az ütés, hanem mert kezet emelt rám.- Takarodj a szemem elől. - mondtam halkan, mégis undor és utálat hallatszott belőle. Harry feltépte a bejárati ajtót és kiviharzott. Hallottam, hogy beindítja a kocsit, majd sebesen elhajt.
Sírva hanyatlottam le a földre. Fájt a szívem, rettenetsen. Én szeretem Harryt. Nem akarom elveszíteni, de úgynéz ki, hogy megtörtént. A folytonos viták tönkretesznek, letörnek egy darabot a szívemből addig, amíg semmi sem marad.
Harry ölelését akaram érezni, ahogy azt suttogja a fülembe, hogy szeret. Csókolni akarom a puha ajkait, de nem tudom. Ő miatta feladtam a régi életemet. Nem bírom csak így elengedni. Megbántam a durva beszólást megbántam mindent, csak jöjjön vissza.
XXX
Reggel zajokra ébredtem. Azonnal kinyitottam a szemem és Harryt láttam magam előtt. Azonnal felpattantam és odarahontam hozzá. Meg akartam ölelni, de ahogy megláttam mit csinál megálltam. A ruháimat rakta bele egy nagy táskába.
- Mit csinálsz Harry? - kérdeztem meg remegő hangon.
- Elmész innen Tessa. -közölte és pakolt tovább. Megfogtam a karját ezzel megállítva őt.
- Nem akarok elmenni. - nyögtem ki.
- Ez nem a te döntésed. - rázta meg a fejét, majd fel állt és összecipzározta a táskát. - Bántottalak Tessa. Jobb ha távol maradsz tőlem. - nyúlt a zsebébe és egy borítékot vett elő, majd a kezembe nyomta a táskával együtt.
- Mégis hova akarsz enegm vinni? - kérdehtem meg.
- A taxi lent vár. Ő tudja hova kell menni. - kezdett el pizsamástul kifele lökdösni.
- Harry, én veled akarok maradni! Kérlek ne küldj el. Szeretlek. - sírtam el magam. Harry szemei semmit mondóan néztek rám, majd kilökött az ajtón, kinyitotta a kocsi ajtaját és belökött rajta. Kiakartam szállni, de rámcsapta az ajtót és a kovsi egyből elindult. Könny áztatta szemmekkel néztem vissza rá, de már nem állt ott. Bement a házba.
- Álljon meg! -kiáltottam a sofőrre.
- Nem tehetem kiasasszony.
- Álljon már meg az istenért. - kezdtem el zokogni.
Ez volt az a pillanat amikor a szívem utolsó darabja is eltűnt. Ürességet éreztem, fájdalmat. Mkst vesztettem el azt, aki a világot jelentette nekem.
YOU ARE READING
Egy pszichopata kiszemeltje H.S. - FF (BEFEJEZETT)
Fanfiction**Ki kell emelnem, hogy ezt a könyvet nulla tudással írtam és jelen helyzetemben nem ajánlanám senkinek. Ha mégis el akarod olvasni, akkor kitartást! 🥰** Mikor úgy érzed vadásznak rád. Minden mozdulatodat figyelik, de nem tudod ki. Valaki a megszál...