2/27

4.7K 287 19
                                    

- Harry kérlek! -kérlelt Brooke, de csak felnevettem.

- Kezdesz idegesíteni. - löktem a földre Tessa anyját aki fel jajdult. Közelebb léptem a lányhoz és a hajánál fogva felállítottam. Sikítani kezdett, de mikor a falhoz löktem elhallgatott, majd zokogni kezdett.

- Ne bánts! - sírt még tovább. Nem volt szép lány. Az én Tessamhoz képest csak egy szemét volt. Kezemet a torkára helyeztem, majd szorítani kezdtem.

- Ez a te hibád. - mondtam neki. Ha nem keresed Tessat, most nem lenne baj. - kezeivel próbálta a torkáról lefejteni az enyémet, de ezzel csak ezt érte el, hogy mégjobban szorítottam. Levegő után kapkodott, de már késő volt. Elernyedt, ajd elengedtem, így a földre hullott.

- Ne! - üvöltött fel a földön fekve az anyósom.

- Most te jössz. - guggoltam fölé. - Tudod... Elterelted Tessa figyelmét. Elájult és ez a te hibád. Ha valami baja lett volna a gyerekemnek esküszöm most sikítanál a fájdalomtól. - szűrtem ki a fogaim között.

- Terhes? - tátotta el a száját.

- Igen. - majd kezemet a torkára helyeztem. - Nost pedig. Jó éjszakát. - majd vele is végeztem.

Felálltam, majd a két holttestre néztem. Muszáj lesz megtisztítanom a házat. Nem kellenek rendőrök a nyakamra. Épp indulni akartam a konyhába, mikor kicsapódott az ajtó és egy váratlan személy nyitott be. Tessa Louissal az oldalán.

- Ne! - kiáltott fel.

Sziasztok!
Ez az utolsó előtti rész a 2.évadból.
Előre láthatólag lesz 3.évad.

Egy pszichopata kiszemeltje H.S. - FF (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now