- Teo, most már ideje mennünk. - nyitottam be a szobába. A fiamon pókember ruha volt, míg Harryn egy Batmanes maszk. Hangosan felnevettem.
- Anya, maradjunk még! - szólalt meg Teo. Hallottam a hangján, hogy a sírás szélén áll, de keménynek kell lenni.
- Nem, megyünk! Öltözz át! - indultam ki a szobából. Lépteket hallottam mögöttem. Harry volt az.
- Nem hiszem, hogy ilyen időben Adamnak vezetnie kéne. - mutatott az ablak felé. Közelebb léptem hozzá, majd kinéztem rajta. Jégeső esett, a szél eszeveszetten fújt. Most az egyszer igaza volt Harrynek. Fel hívtam Adamat és szóltam neki, hogy maradunk.
- Kész vagyok. - jött le Teo már a ruhájában.
- Maradunk. - nyögtem ki, mire szemei felcsillantak és örömében ugrálni kezdett.
- Köszönöm anya! - szaladt hozzám és megölelt, de ez csak pár másodpercig tartott mert ez után már megint az apjára volt rácsimpaszkodva. Hát pofám leszakad.
- Gyere manó, megyünk fürdeni. - indult el Harry Teoval, de ő ezt nem hagyta szó nélkül.
- Nem akarok! - dúrcázott be, mire Harry felnevetett.
- Akkor majd holnap, de viszont akkor fekvés van. - indult el felfele, de én ezt nem tudtam szó nélkül hagyni.
- Mi az, hogy nincs fürdés? Harry! - szóltam rá, mire az emeletről vissza fordult és lenézett rám.
- Lazulj el Tessa. - mosolygott rám. - Te menj el zuhanyozni, ha akarsz. A régi cuccaid közül van pár a fürdőben. - mondta majd tovább ment.
Lazuljak el? Kinek képzeli magát?
Trappolva indultam el a fürdőbe. Rendesen felhúzta az agyam. Mikor beértem becsuktam az ajtót és a tükör elé álltam. Az arcom kevésbé volt nyúzott, de láttam magamon a fáradságot. Egy nagyot sóhajtottam és vetkőzni kezdtem, majd beálltam a zuhany alá.
Jól esett ahogy a meleg víz végig folyik a testemen. Úgy éreztem, hogy egy picit magamra is van időm. Mióta megszültem Teot ilyen nem volt, de nem is bánom.
Nem tudom mióta állhattam a zuhany alatt, de megijedtem mikor két erős kezet éreztem a derekamon. Megfordultam és Harry állt velem szemben. A ruhái a földön hevertek. Látszódtak a kidolgozott testén a tetoválások. Akaratlanul is végig néztem rajta és behapatam az ajkamat. A tekintetem megállt a mellkasán ahol a nevem díszelgett.
- Mit akarsz Harry? - csak ennyit tudtam kinyögni. A legroszabb kérdés ebben a pillanatban.
- Téged. - suttogta szinte az ajkamra. Ellenkezni akartam, de nem ment. Nem mozdultam.
- Lélegezz. - suttogta. Hirtelen szívtam be a levegőt. Észre sem vettem, hogy nem lélegeztem.
- Hagyj már békén. - motyogtam neki.
- Ezt mondod, de a tested mást akar. - megszorította csípőmet és közelebb tolt magához. - Tudod mit? - hajolt hátrébb. - Ahogy akarod. - kilépett a zuhanyzóból, maga köré tekert egy törülközőt és magamra hagyott.
Ezt akartam, igaz?
Így lesz a jó.
Vagy mégsem?
YOU ARE READING
Egy pszichopata kiszemeltje H.S. - FF (BEFEJEZETT)
Fanfiction**Ki kell emelnem, hogy ezt a könyvet nulla tudással írtam és jelen helyzetemben nem ajánlanám senkinek. Ha mégis el akarod olvasni, akkor kitartást! 🥰** Mikor úgy érzed vadásznak rád. Minden mozdulatodat figyelik, de nem tudod ki. Valaki a megszál...