- Picim, ma fontos vendégünk lesz. - kezd el felöltözni. Nekem nincs kedvem még felkelni.
- Kicsoda? - dörzsölöm meg a szemem fáradtan és jobban magamra húzom a takarót.
- Az anyukám. - mosolyodott el és én rögtön felültem. Ijedten tekintettem rá.
- Harry! Ezt előbb is mondhattad volna. Mikor jön? - kezdtem el én is ruhák után nézelődni.
- Úgy két óra múlva. - nézett rá az órájára.
- Nem hiszem el! Főzni kéne meg takarítani ahj! - rohantam le a konyhába és Harry követett. Megfogtam a seprűt, a lapátot és a kezébe adtam.
- Ezzel mit csináljak? - úgy nézett rám mint egy őrültre. Kivettem a kezéből, majd elkezdtem mutogatni, hogyan is kell seperni.
- Ha ez kész, rakd rendbe a kanapét nagyfiú. - ütögettem meg a vállát, majd én is elkezdtem főzni.
XXX
- Végre kész vagyok. - ültem le az egyik székre a bárpultnál. Mikor megláttam, hogy Harry még mindig seper felnevettem.
- Elég lesz. - szóltam oda neki, mire gyötrődő arckifejezéssel ült le elém.
- Azt hittem, soha nem lesz vége. - sóhajtott egy nagyot, ekkor megszólalt a csengő.
A szívem hevesebben kezdett verni, féltem, hogy nem fogok neki tetszeni, nagyon féltem.
Mikor kinyitotta Harry az ajtót a negyvenes évei végén járó hölgy ugrott a nyakába. Arcán végig mosoly ült.
- Fiam, de jó téged látni. - simogatta meg az arcát, majd felém fordult.
- Te meg biztosan Tessa vagy. - ölelt át engem is. Azonnal megnyugodtam.
- Igen. Örvendek. - mosolyogtam rá.
- Harry, kérlek hoznál nekem inni? - szólt rá a fiára aki bólintott, majd egyedül hagyott minket.
- Biztos, hogy a fiammal akarsz lenni? - fogta meg a csuklómat. - Tudom, hogy milyen. Problémái vannak. Elég súlyosan, de mégis csak a saját fiam. Akaratod ellenére vagy itt? - nézett rám bűnbánó szemekkel, de én csak elmosolyodtam.
- Vele akarok lenni. Szeretem őt.
❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗
Sziasztok! Mivel sokan nem akarjátok, hogy befejezzem ezt a könyvet, ezért úgy döntöttem folytatom. Nem tudom milor lesz vége, de nem most.
Szeretlek titeket! 💕❤
YOU ARE READING
Egy pszichopata kiszemeltje H.S. - FF (BEFEJEZETT)
Fanfiction**Ki kell emelnem, hogy ezt a könyvet nulla tudással írtam és jelen helyzetemben nem ajánlanám senkinek. Ha mégis el akarod olvasni, akkor kitartást! 🥰** Mikor úgy érzed vadásznak rád. Minden mozdulatodat figyelik, de nem tudod ki. Valaki a megszál...