3

9.9K 484 26
                                    

- Mesélj! - ivott bele izgatottan a kávéjába barátnőm.

- Egy szerelmes levelet kaptam vagy mit. - kezdtem el vigyorogni, mire ő felsikkantot.

- Kitől? - kezdett el pattogni mint egy kis óvodás. Szerintem ő sokkal jobban oda van ezért az egészért mint én.

- Nem tudom. Nem volt rajta név. - ittam én is bele az italomba.

- Rejtélyes idegen... Ez izgi. - kacsintott rám. - Lehet valaki az a suliból. Mondjuk Jake? - kezdte el dobálgatni nekem a neveket, de én egyiket se hittem, hogy az.

- Mi van, ha csak szórakozik valaki? - kezdtem el reálisan gondolkodni.

- Ahjj, ne akard, hogy leöntselek! - kezdett el hevesen mutogatni amitől elröhögtem magam.

A hátra lévő időben már nem beszéltünk a levélről. Megvitattuk a sulit, hogy mennyire utáljuk Monicat és, hogy Paul rá van állva Brookera.

- Ketten a sötétség ellen. - indultunk el haza. Már körülbelül este 11 fele járhatott az idő, de minket nem zavart. Sajnos nem tudtunk sokáig együtt menni, mivel az egyik elágazónál el kellett válnunk, így egyedül folytattam utamat.

Az utca ki volt halva, ezért féltem is meg nem is. Tudtam, hogy még két saroknyira vagyok, de mégis a félelem eluralkodott rajtam mikor mögöttem lépteket hallottam. Gyorsabban szedtem a lábam, majd hátra néztem. Egy férfi volt, de arcát nem láttam mivel a kapucni takart mindent. Göndör haja néha kikandikált. Magad volt és izmosnak nézett ki.

Nyugi Tessa... Csak ő is erre lakik...

Akár mennyire is próbáltam nyugtatni magam hevesebben vert a szívem mikor közelebbről hallottam a lépteit, majd elsétált mellettem. Megcsapott férfias illattá amit a nap minden percében képes lennék szagolgatni. Pár percig még sétált előttem az idegen, majd elfordult.

Mikor hazaértem anya már rég aludt és már én is szunyókálni akartam ezért elakartam húzni a függönyöket a nappaliba, de lefagytam.

Ott állt az ut túloldalán az a férfi. Arcát nem láttam, mégis tudtam, hogy engem néz. Azonnal elhúztam a függönyt, majd az ajtóhoz rohantam és bezártam. Felszaladtam a szobámba.

Mikor leakartam magam vetni az ágyra egy levél volt ott. Mikor kinyitottam még nem értettem mi ez.

" Ma újból láttalak, de nem érintettelek,

Messziről figyeltelek, hallottam hangod,

Alig várom már, hogy ajkaidhoz érjek,

Érintésed és csókod érezni akarom. "

S.

Az éreimben megfagyott a vér. Hogy jutott ide be? Egyáltalán ki ez? Félek.

Egy pszichopata kiszemeltje H.S. - FF (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now