3/1

4.7K 296 34
                                    

Ismeretlen szemszöge

- Adam Rise! - hallottam meg a nevemet. Fel álltam és az orvoshoz sétáltam. - Ön az? - nézett rám. Csak bólintottam. - A lány akit behozott már €bren van, de viszont nem besz€l senkivel. Nem lett semmi baja ami meglepett és a baba is jól van. - mosolyodott el az orvos. - Menjen, beszéljen vele. - hagyott att az orvos. Kicsit hezitálva, de beléptem a szobába.

A lány most teljesen száraz volt. Leültem az ágya mellé a székre. Szemeit lassan rám emelte és ekkor fedeztem fel milyen gyönyörű ez a lány.

- Szia! - mosolyogtam rá, de nem csinált semmit csak nézett tovább. Megköszörültem a torkom és újból megszólaltam. - Adam vagyok. Én mentettelek meg.

- Nem kellett volna. - kedves hangja csak suttogásként hatott. Elkomorodtam.

- Miért? - nem válaszolt. Tudtam, hogy nem fog erre válaszolni. - Hogy hívnak? - mosolyogtam rá újból.

- Tessa. - mikor kimondta a nevét felcsillant a szemem. Mégse reménytelen.

- Van hova menned? - megrázta a fejét. - Maradhatsz nálam. Egyedül élek. - ajánlottam fel. Valamilyen oknál fogva védelmezni akartam, biztonságba tudni.

- Csak ha nem zavarlak. - motyogta. Nagyon aranyos volt.

- Én kérlek rá. - halvány mosoly húzódott az ő szájára is.

XXX
5 év múlva

- Adam! Játssz már velem! - kiáltott rám Teo. Eszméletlen milyen kis hisztis.

- Hol van az anyád? - kérdeztem meg tőle nevetve.

- Mosogat. - forgatta meg a szemét. Fel álltam és a konyhába vettem az irányt. Mikor beértem Tessat véltem felfedezni nekem háttal.

- A fiad nem bír magával. - nevettem és mellé álltam.

- Játssz vele akkor. - mosolyodott el ő is.

- Rendben, húgi. - szalutáltam. Tessa olyan nekem mint egy húg. Bármit megtennék érte.

Egy pszichopata kiszemeltje H.S. - FF (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now