2/ 13

5.3K 314 3
                                    

A történet a 8. Helyen van a fanfiction kategóriában ❗

Nagyon köszönöm nektek ez egyszerűen elképesztő. 💕💕

Lassan néztem fel az illetőre. A szám egy kicsit ketté nyílt és azonnal felpattantam.

- Brooke? - a hangom erőtlen volt. Az előttem álló már szinte kész nő szemeibe könnyek gyűltek. Haja le lett vágatva, arca még sem változott sokat.

- Te... Te mégis, hogy... Tessa... - jött hozzám közeleb. A szájára tapasztotta a kezét, míg másikkal megfogta a vállamat. - Tessa! - kiáltott fel és megölelt. Szorosan fogott, mintha sosem akarna újra elengedni. - Azt hittük meghaltál. - tolt el magától. Az én szemeimbe is könnyek gyűltek és megráztam a fejem.

- Nem... - motyogtam.

- Újra elvitt az a vadállat. Mit tett veled? A rendőrök azt mondták megtalálták a véres ruháid és... - sírt fel. Nyugtatóan simogattam meg a hátát.

- Én... Vele akartam menni. Nem kényszerített. - ekkor sokkosan nézett rám.

- Miért? - csak ennyit tudott kinyögni.

- Mert szeretem. Össze fogunk házasodni. Ezért vagyok itt.

- Te megőrültél. - lépett hátrébb. - Tudod te, hogy a szüleid min mentek keresztül miattad? Tudod? - kiáltott rám. Megtörve ültem vissza a székre. - Apád az alkoholba menekült. Meghalt. - suttogta. Nagyra nyílt szemekkel néztem fel rá. Nem az nem lehet. Könnyek keztek lefolyni az arcomon.

- Mi van anyával? - kérdeztem meg félve.

- Ő jól van, ha mondhatom ezt... - suttogta.

- Sajnálom. - temettem az arcomat a kezeimbe és zokogni kezdtem. Ekkor megéreztem magam mellett Brookeot.

- Az a lényeg, hogy élsz. Azonnal beszélned kell anyukáddal. - mondta, de én csak megráztam a fejem, ekkor megcsörrent a telefonom. Harry. Gyorsan szipogtam egyet, majd felvettem.

- Igen? - szóltam bele.

- A Beauty Wedding szalonban vagy? - kérdezte meg hirtelen.

- Ohm... Igen... Honnan? - kérdeztem volna meg, de letette. Összevontam a szemöldököm, majd Brookera néztem.

- Picim, hát itt vagy. - hallottam meg Harry hangját.

Egy pszichopata kiszemeltje H.S. - FF (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now