- Harry... Te mégis hogyan? - kezdtem el hitetlenkedni. Nem üldöztek minket, Harry mégis gyorsan vezett, nagyon gyorsan. Autó dudálások csapták meg fülemet és fék csikorgások. Mintha meg sem hallotta volna kérdéseket úgy vezetett tovább.
- Harry! - szóltam oda neki milor megelégeltem némaságát.
- Tessa, az istenért hallgass már el! - ütötte meg a kormányt. Olyan erősen szorította, hogy ujjai elfehéredtek. Úgy döntöttem, nem kérdezősködök tovább, pedig jó lett volna tudni, hogy hova is megyünk.
Hirtelen kanyarodott be az egyik földes úthoz. Nem volt semmi előttünk csak föld.
A telefonom megnéztem az időt, mikor már kezdett elegem lenni az autózgatásból. Már majdnem három órája vezetett. Néma csend uralta az autót.
- Harry... - szólaltam meg bátortalanul.
- Igen? - kérdezett vissza most már sokkal nyugodtabban.
- Hova megyünk?
- Van egy házam Durhamban. - ahogy ezt meghallottam lesokkolódtam. Az nagyon messze van.
- Hogyan sikerült elszöknöd? - kérdeztem rá arra ami miatt rám kiabált.
-Louis segített. Levertük azt a két rendőrt és oda adta a kocsiját. - vigyorgott rám. - Nem szabadulsz meg ilyen könnyen tőlem Tessa. - vette le a kormányról egyik kezét, majd a combomra helyezte. Jóleső borzongás futott végig testemen, majd lehunytam szemeimet és elaludtam.
XXX
- Picim, itt vagyunk. - simogatta meg az arcomat Harry. Kinyitottam a szemeimet. Már este volt előttünk pedig egy hatalmas ház foglalt helyet.
Mikor kiszállt Harry én követtem őt. Elővette zsebéből azt az ismerős kulcscsomót és kinyitotta az ajtót. Felkapcsolta a villanyt és gyönyörű látvány tárult elém.
Előttünk a nappali volt. Minden feher illetve márvány volt. A kanapé előtt plazma tévé helyezkedett el. Jobb oldalon volt egy boltíves bejárat ami a konyhába vezetett, bal oldalt pedig egy lépcső ami az emeletre vitt.
Harry bezárta utánunk az ajtót, majd rám mosolygott és megszólalt.
- Bocsánat, hogy rád kiabáltam, csak feszült voltam. Fúrta bele fejét a nyakhajlatomba.
- Semmi baj.
- Ölelj meg Tessa. - parancsolt rám. Néha elfelejtem, hogy nincs vele minden rendben. Mikor átöleltem apró puszit nyomott a nyakamra, majd elengedett.
- Tessa, megbízom benned, de nem mehetsz ki a házból világos? Nem beszélhetsz senkivel rajtam kívül, főleg nem egy férfival. - kezdte el sorolni a szabályokat amitől elképedtem. -Gyere velem. - húzott fel a lépcsőn, majd egy szobába vezett ezután olyan gyorsan történt minden, hogy reagálni sem tudtam.
Harry belökött az ajtón, majd mögöttem becsukta és kulcsra zárta azt.
- Mi a franc? Harry! - kezdtem el dörömbölni.
- Sajnálom Tessa, de tényleg. Itt kell maradnosd. Csak óvni akarlak. Szeretlek! Ezt ne felejtsd el! - majd már csak az egyre halkuló lépteit hallottam.
YOU ARE READING
Egy pszichopata kiszemeltje H.S. - FF (BEFEJEZETT)
Fanfiction**Ki kell emelnem, hogy ezt a könyvet nulla tudással írtam és jelen helyzetemben nem ajánlanám senkinek. Ha mégis el akarod olvasni, akkor kitartást! 🥰** Mikor úgy érzed vadásznak rád. Minden mozdulatodat figyelik, de nem tudod ki. Valaki a megszál...