4

9.5K 493 24
                                    

Ma remegve éberdtem. Alig aludtam két órát.  Féltem, hogy valaki rám támad. Mikor felkeltem bemenetem a fürdőbe, de a tükörbe szívfájdalommal néztem bele. Szemem karikás volt és arcom fehér. Mint egy kibaszott zombi.
Megmostam az arcom, majd fogamat és indultam átöltözni. Egy sima farmert és egy trikót választottam fekete dzsekivel. Felkaptam a táskámat és indultam is az iskolába. Kellett egy kis friss levegő.
Mikor kiléptem a házból Brooke várt rám.

- Jó reggelt csajszi! - mondta, majd rám nézett. - Mi van veled te nő? - nézett rám aggódva mire én csak a kezébe adtam a levelet és elindultam. Pár másodperc alatt végig olvasta és elkezdett sipákolni. - Mi van ezzel? Tiszta ahhh! - ugrándozott.

- Este amikor mentem haza mintha követett volna valaki, aztán az a valaki amikor haza értem a házunk előtt állt majdnem és az ablakon keresztül engem nézett, de nem láttam az arcát és ez a levelél... - kaptam ki a kezéből és lóbálni kezdtem. - Az ágyamon volt este.

- Biztos anyud rakta oda. - dobta fel az ötletet.

- Azt említette volna... Azt hiszem... Lehet igazad van. - halványan bólogattam.

- Nah, látod! Bár az a férfi... Jobb lenne, ha bejelentenéd és nem lennél egyedül otthon.

- Lehet azt is csak beképzeltem. - ráztam meg a fejem és mostmár megkönnyebbülten léptem át az iskola kapuját.

--------

Mikor meghallottam a csengőt mintha kergetnének úgy kaptam fel a táskám és hagytam el az épületet. Az utolsó órám fizika volt... Fúj... Mikor végre már megszabadulhattam volna az iskolától valaki utánam kiabált. Jake volt az.

- Tessa, gyorsan elmentél és ezért nem hallottad, de a házi feladatot ketten kell csinálni és én leszek a párod. - mosolygott rám. Jake nagyon helyes fiú. Fekete haj, kék szem, magas... Mintha fiú modell lenne.

- Oh, jól van. - mosolyogtam vissza rá. - Még beszélünk. - intettem neki és végre kiléptem az iskola kapui közül.

Ma egésznap nyugodt voltam. Nem járt a fejemben a tegnap és nem is baj. Jobb lesz ezt elfelejteni... De nem fogom... Mert mindig újabb levél fog érkezni... Most is jött egy...

Odaléptem a bejárati ajtó elé, majd felvettem a földről. Remegő kezekkel nyitottam ki.

"Mással láttalak téged,
Éreztem a szívem éget,
A dühöm miatt félhetsz,
De nem sokára vége. "

Egy pszichopata kiszemeltje H.S. - FF (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now