13

8.3K 465 19
                                    

Miután Louis elment újból kettesbe maradtam Harryvel. Csillogó szemekkel nézett rám, mire egy nagy sóhaj után megszólalt.

- Gyere. - indult el a bejárati ajtó felé, mire én hevesen álltam fel és követtem nagy alakját. Kinyitotta az ajtót és újból elém tárult az ismerős lépcsősor.

Harry előkotort a zsebéből egy kulcscsomót és kinyitotta a lakatot a vasajtón. Azt hittem elém tárul a szabad, de csak a falat láttam magam előtt mire Harry felmutatott. Fölöttünk volt a kijárat. Egy létrán kellett felmenni. Ismét kiválasztott egy kulcsot, majd a zárba helyezte és kinyitotta. Ő mászott ki elősször, majd engem felhúzva segített rajtam.

Hevesen szívtam be a friss levegőt, de ahogy megláttam hol vagyunk elámultam.

Körülöttünk mahás fák voltak. Egy erdőben voltunk. Az autó sehol sem volt. Nem értettem hova dugja el azt. Nem csodálom, higy eddig nem találták meg Harryt. Mikor kinézelődtem magam megfogta a derekamat, majd visszatuszkolt a háznak nevezett börtönbe.

  XXX

Egy hét telt el azóta mióta Louis itt volt. Megfogadtam tanácsát és megpróbáltam barátilag viszonyulni Harryhez ami sikerült is. Lehet nem mindig voltam vele kedves, de ő értékelte a próbálkozásom.

Éjszakánként mindig betakart és egy puszival zárta le a napot. Mindig ébren maradt addig amíg el nem aludtam. Főzött nekem, néha én is besegítettem neki.

Harry azt mondta pár perc és jön csak elmegy leellenőrizni a kocsit. Egy bólintással jeleztem. A szobájában kezdtem kutatni. Rengeteg könyv sorakozott a polcokon. Ujjaimmal megérintettem őket, majd meg állt egy doboznál a kezem.

- Monopoly. -olvastam fel hangosan. Hallottam amint csattant egyet az ajtó. Harry haza jött. Hmm... Haza...

-Harry! - kiáltottam, majd elé szaladtam. Ijedt szemekkel nézett ram, de mikor meglátta a kezemben lévő társasjátékot megforgatta a szemeit. - Játszunk. Kérlek. - biggyesztettem le ajkaimat.

- Úgy érzem ki akarsz kapni. - dobta le magát a kanapéra. Én ujjongva kezdtem el kipakolni a játékot a dohányzóasztalra.

XXX

- Csaltàl. - dobtam hozzá a dobókockát, mire hangosan hahotázni kezdett.

- Nem tehetek róla, hogy túl jó vagyok. - von vállat Harry. Durcásan elfordítom a fejem mire csipőmnél fogva az ölébe ültet. Nem ellenkeztem.

- Mit csinálsz Harry? - kérdeztem rá, de egy cseppet sem féltem. Tudtam, hogy nem tenne olyat amivel bántana.

- Elkezdödött. - mosolygott rám.

- Mégis mi? - néztem rá értetlenül.

- Kezdesz megszeretni.

Egy pszichopata kiszemeltje H.S. - FF (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now