Marinette are de gând să ne povestească ce simte
E o zi minunată. Soarele strălucește parcă mai tare ca niciodată. Mă bucur că azi e prima zi de liceu. Ei bine... Poate îmi voi face prieteni noi.
Mă grăbesc înspre școală, când dau peste un om destul de în vârstă. Îmi cer scuze că am dat peste el, și gonesc spre școală deoarece aud clopoțelul și tropotele elevilor de la două străzi distanță.
Blondul Adrien ne spune ce gândește
Deci... viața de fotomodel e cea mai grea viață! Poate nu ar fi atât de greu dacă asta aș vrea să fac toată viața, dar nu am nici o intenție. Îmi doresc să devin diplomat. De aceea, aș prefera să desenez hainele, nu să le port. Dar am un tată atât de ocupat încât nu am șansa să îi spun că eu aș prefera să creez hainele, nu să le port. Ei bine, tot nu v-am spus detaliul cel mai important. Nu am voie să merg la școală, am mulți profesori particulari care vin să îmi predea acasă. E groaznic să stai închis în casă, deci...
Reușesc să mă furișez afară din casă. După ce părăsesc perimetrul casei fără ca măcar cineva să își dea seama, sar in sus de bucurie. Sunt atât de neatent încât mă lovesc de un om ciudat. Singurul lucru care îmi veni atunci în minte era omul care atacase Parisul cu o zi în urmă, omul acela rău care dispăru odată cu lăsarea serii.
A(Adrien):- Îmi cer mii de scuze! am spus eu îngrijorat.
MF(Maestrul Fu):- Nu te teme, băiete! Ești pregătit!
Plec puțin nedumerit înspre școală. De fapt, fug. Nu vreau să întârzii.
De îndată ce ajung la școală, mă lovesc de o altă persoană. Aceasta are tendința de a cădea, dar eu parcă sunt ghidat să o prind. O prind de talia subțire și îi observ balerinii roz și pantalonii de aceeași culoare. Apoi, îi privesc tricoul și jacheta pur și simplu cu un design uimitor. Într-un final, privirea mi se ridică înspre față. Văd o pereche de ochi azurii, un păr bleumarin, cum nu mai văzusem până atunci și un zâmbet aparte.
A:- Îmi cer mii de scuze! am spus eu grăbit.
Fata se uită șocată în ochii mei. Însă, momentul este stricat de sunetul strident al clopoțelului.
After school
Ies afară repede. Nu știu, întreaga zi m-am uitat doar la acea fată. Nu știu cum o cheamă, dar e foarte frumoasă. Am multe fane, dar nici una nu m-a atras atât de tare cum o face bruneta asta.
Marinette ne povestește
Ajung acasă și mă așez la birou. Sunt traumatizată, speriată e cuvântul cel mai potrivit, chestia de ieri m-a dat pe spate. Dacă răufăcătorul acela oribil apare din nou?
Îmi ațintesc privirea în jos și văd o cutie ciudată, care sigur nu o mai văzusem până atunci. O deschid și mă lovește o lumină puternică de roșu.
T(Tikki):- Bună, Marinette!
M(Marinette):- Uau, de unde îmi știi numele? Genial, de unde ai apărut? spun eu absolut fascinată.
T:- Sunt un kwamii, numele meu e Tikki. Te ajut să te transformi în super erou.
M:- Super! Cum mă transform? Ce putere am?
T:- Talismanul norocos e puterea ta secretă. Creezi lucruri. După, trebuie să capturezi demonii akuma și să îi reeliberezi după ce i-ai prins în yoyo. Pentru a te transforma, spui Tikki, transformarea! Dar nu te vei transforma momentan, până răufăcătorul nu apare din nou.
Adrien ne spune și el câte ceva
Ajung acasă, unde mă așez la birou pentru a-mi face temele. Văd o cutie cu un design absolut fermecător. Mă întreb de unde a apărut. Însă, o deschid repede. Din ea, iese un lumină verde și o ființă ciudată.
A:- Aaaaa! Ce e ești tu?
P(Plagg):- Nu te speria! spuse ființa mistică.
A:- Aaaaa! Șobolanul vorbește!
Încep să arunc în el cu chestii.
P:- Potolește-te, Adrien! Sunt un kwamii, te ajut să te transformi într-un super erou!
A:- Ce ai spus? Dar eu sunt închis și supravegheat mereu. Nu pot face asta.
P:- Trebuie să te schimbi și să știi că super puterea ta e Gheara felinei cu care distrugi totul. Nu te vei transforma până când răufăcător nu va apărea din nou. Nu trebuie să spui decât Plagg, scoate ghearele!
Însă, chiar în acel moment apăru o știre live la televizor cu un răufăcător.
A:- Plagg, scoate ghearele!
Mă transform și plec înspre locul din care se auzeau bubuituri.
Marinette ne spune ce simte
M:- Tikki transformarea!
Plec înspre locul din care se auzeau bubuituri. Aici, văd o pisicuță neagră care părea extrem de concentrată.
B(Buburuza):- Hei, pisi-pisi! Ce faci acolo?
MN(Motan Noir):- Oh, un ajutor! Fă un bine omenirii și ajută-mă!
Mă reped în luptă alături de el.
B:- Care e puterea ta?
MN:- Gheara felinei, distruge tot.
B:- Wow, uimitor. Puterea mea e Talismanul norocos, creează lucruri.
MN:- Ce mai așteptăm? Să atacăm!
B:- Talisman norocos!
Îmi cade în mână un caiet.
B:- Motănel fără nume, ți-am spus că ai un costum superb?
Mister băiatul blond ne spune și el ce gândește
Îmi arunc privirile înspre costumul meu, care arăta bestial. Eram atât de preocupat de restul, încât nici nu m-am uitat că aveam o altă îmbrăcăminte.
MN:- Gărgărițo, eu cred că ar trebui să folosești caietul pentru a-l lovi în față. Vezi pixul ăla? Parcă acolo e fluturele ăla de care vorbea kwamii-ul meu.
Miss Bubu povestește
Oricine ar fi sub masca aia, e clar: e sufletul meu pereche. Cum poate să se ascundă atâta inteligență sub masca aia? Oricine s-ar ascunde sub masca aceea, chipul acela frumos... Îl iubesc. Planul lui funcționează! Își folosește gheara felinei pentru a distruge pixul acela uriaș. Ce super putere are! La fel de minunată ca el!!😍😍
Adrien's life
E super partenera mea, adică...e de treabă. Merg repede acasă după ce anunț repede presa că mă numesc Motan Noir. De îndată ce intru pe geam, mă detransform.
A:- Plagg, a fost uimitor! Dar...nu cred că sunt făcut să fac asta.
P:- Adrien, ai fost ales! Acum, ce părere ai despre partenera ta?
A:- Păi...e simpatică, curajoasă, dar e doar o parteneră bună de luptă, atât!
P:- Deci...nu îți place de ea?
A:- Ți-am mai spus, e super de treabă, dar e doar partenera mea.
Marinette simte ceva și se luptă să ne spună și nouă
M:- Vai, Tikki, m-am îndrăgostit!
T:- Ce? De cine?
M:- De Motan Noir.
Tikki e șocată și vrea să ne împărtășească motivul
Marinette e Buburuza. Buburuza aceea...de care am mai auzit... specială...care se îndrăgostește de cel cu mască.
Cu toate că nu am mai avut timp si nu voi mai avea timp sa scriu, m-am gândit să fac un efort și să mai încep o carte. Aștept părerile voastre și sper să nu vă supărați că nu pot posta atât de des. Pupici!
CITEȘTI
Miraculous: The Secret behind The Mask
FanfictionEl: un blond cu ochi de jad, aflat la granița dintre cunoastere si maturizare, cu un trecut dramatic in spate. Ea: O bluenetta cu ochii azurii, mereu veselă și curajoasă. Ea: Ma iubesti? El:- Cat lumea întreaga! Ea:- Atunci de ce esti asa introvert...