Adrien povestește
?:- Ah, deci până la urmă ai aparut!
A:- Sa înțeleg că pe mine ma asteptai!
Încep să lupt cu el. Exact cum ma asteptam, luptele cu el sunt foarte grele. Mda... luptăm ca doi vampiri. Cel mai tare ma sperie faptul că Mari poate iesi in orice moment din ascunzatoare. Ajung si Robérte si Géorgé. Ne luptăm toti trei si stil ca de vampiri cu el. E greu. E foarte greu, totusi ei nu fac decât să blocheze atacurile lor. Apare și doamna Bustier. Luptăm 4 contra 1, si tot e greu. Deodată, apare armata lui. Acum suntem chiar 4 contra 100... Cei trei lupta cu armata, iar eu raman cu el.
?:- Bine... deci te predai? Vrei sa te alături echipei mele?
A:- Nici gand.
?:- Oricum ei voi muri la un moment dat. Vei ramane singurul vampir. Atunci sigur te vei alătura mie.
A:- Ei nu vor muri până nu te voi învinge.
Atunci, revenim la lupta.
Marinette povestește
Imi e atat de mila de Adrien ca trebuie sa lupte singur! Dar, sa ma alătur acum luptei ar insemna sa imi semnez condamnarea la moarte. Ce șanse am eu, un om, sa lupt contra unui vampir atat de puternic?
Adrien povestește
Incerc toate tehnicile pe care le-am invatat. Robérte si Géorgé au terminat de luptat cu soldații, iar acum mi se alătură mie.
R:- Retrage-te! Ia-o pe Marinette si plecati de aici!
A:- Nici gand! Plecați voi!
Go:- O iau pe Marinette si plec.
R:- Géorgé! Nu-l putem lasa sa lupte! Chiar dacă Marinette i-a pus praf pe rana, corpul lui e inca slăbit!
Cat timp ei se cearta, eu imi folosesc rapiditatea, il dobor si ii înfig cuțitul în piept. Nu va muri fiindcă nu am gasit inca unealta cu care-l putem ucide, dar cu siguranță e rănit.
R:- Tu...
A:- Sa mergem pana nu isi revine!
O iau pe Marinette in brate si plecam. El a leșinat, deci nu va stii ce s-a întâmplat după ce se va trezi.
Time skip
Ajungem acasa, unde Marinette ma ia la intrebari.
M:- Cine e ala? Era atat de... înfricoșător...
A:- E dușmanul nostru.
M:- Si... pentru ce luptati?
A:- De fapt... ma vrea... Pe mine...
M:- Pe tine?! De ce te-ar vrea pe tine?
A:- Păi... nu cred că mă simt in stare sa iti spun, dar trebuie sa creez miraculosul vampir daca ajung in mâinile lui, iar eu nu vreau asta.
M:- A... Adrien... stii ca trebuie sa ne dăm examenele maine? Esti pregatit?
A:- Inteligenta mea supraomeneasca ma va ajuta enorm. Eram pregătit și inainte sa devin vampir, dar acum am ceva mai multa incredere in reusita. Tu esti gata?
M:- Sunt doar extrem de emoționată...
A:- Mari, va fi bine!
Ma apropii încet de ea. Ii cuprind talia cu mana dreapta, ea rosind asemeni unei rosii coapte. Buzele noastre tremurau de emoție, dar se mentineau cat se poate de ferme. Ni se unesc instantaneu, eu închid ochii, iar ea imi urmează exemplul. Nu o mai vedeam decât pe ea, ea nu ma mai vedea decât pe mine. Eram ceva inseparabil in acel moment, ca doi atomi legați unul de altul prin legături covalente, ca 1 legat de 0 sa creeze 10-le, ca silaba "ini" si silaba "ma" care creează inima, ca forța legată de forța de frecare. Eram ceva inseparabil, ceva care nici cu un consum enorm de energie nu s-ar fi rupt. În fine, sărutul nostru se rupe din lipsa de oxigen.
M:- Te iubesc, Adrien, nici nu iti dai tu seama cat de mult!
A:- Si eu, Mari! Acum, da-mi voie sa te duc acasa. Plagg!
Nu raspunde?!
A:- Plagg?! Plagg?!?!?!??!?!?!
Plagg povestește
Nu pot sa cred ca m-a lăsat aici. Oi fi eu kwamii vampir, dar degeaba ies de aici, fiindcă voi fi observat, si nu vreau sa fiu torturat. Cum de nu și-a dat seama ca lipsesc?
Adrien povestește
R:- Gata, nu te îngrijora. Încearcă să îl simți. Esti singurul care o poate face, pentru că tu porti miraculosul.
A:- După logica mea, daca mi-as putea scoate miraculosul, Plagg ar aparea aici. Problema e ca miraculosul e înțepenit pe mana mea, deci nu am alta solutie decat sa merg dupa el.
R:- Spune-mi unde e si ma risc eu sa merg dupa el.
A:- E datoria mea.
R:- Dar voi merge eu. L-ai uitat la el, nu?
A:- Da.
Go:- Merg eu.
R:- Nu, Géorgé, e mult prea periculos, iar tu nu poti lupta singur cu el. Eu, voi încerca să îl păcălesc cumva si tot voi scapa viu. Trebuie să îi aduc kwamii-ul stăpânului. Du- o pe Marinette acasa, iar tu, Caline, ai grija de prapaditul asta sa nu plece nicăieri!
A:- De cand pui tu regulile aici? Bine, nu ca m-ar deranja, singurul lucru care ma deranjează e ca imi dictezi viata, lucrul pe care il urăsc cel mai tare.
R:- În vremuri ca astea tot ce se intampla e imprevizibil...
Spune asta si dispare ca o nălucă.
Go:- Domnisoara, cred că ar trebui să mă urmați.
Cl:- Géorgé, dar afara e soare... Cum vei merge tu asa?
Go:- Eh, o voi conduce acasa cu puterea mintii...
M:- Ce?!
Go:- Adică, voi fi ca un supraveghetor. Nu imi vei simti prezenta, deci mergi liniștită acasa.
Marinette pleacă fără a spune ceva. Totusi, cand era pe pragul usii, se intoarse cativa centimetri, imi zâmbi și imi facu cu mana. Ii fac la rândul meu si eu, iar ea pleaca.
Ma îndrept înspre camera mea si ma asez la birou unde citesc o carte. Totusi, la un moment dat, lumina din încăpere se stinse (lucrau cu lumanari). Simțeam o prezență în camera mea, o nălucă. Oare... Oare cine putea fi? Ma întorc, însă nu va pe nimeni. Nu mai simt nimic. Ce ciudat...
Marinette povestește
Ajung in siguranta acasa si ii povestesc lui Tikki tot ce s-a întâmplat.
T:- E o poveste greu de crezut, dar pentru ca o stiam de dinainte te cred...
M:- O STIAI DE DINAINTE?!
T:- Da, Mari!
M:- Of, Tikki!
Time skip
Adrien povestește
Noaptea începu să își reverse ghearele asupra Parisului. Încă citeam, si nu citeam de fapt absolut nimic din ceea ce avea legatura cu materia pentru admitere. Eram un pic agitat ce e drept, atâția oameni langa mine... iar eu un vampir care se abtine cu greu să nu muște pe cineva...
Ma asez in pat si privesc stelele de pe geamul mic din camera mea. Stelele acelea, cand ma uit la ele, sper ca si Mari face la fel... Plagg e in siguranta, nu stiu de ce, l-am simtit. Robérte a plecat folosindu-se de puteri. A ajuns acolo slăbit, fiindcă trecuse pe sub soarele dogoritor. Acum, noaptea, cred ca începe să își pună planul in aplicare, acela de a-l salva pe Plagg...
Închid ochii, dar simt din nou acea umbra cum se plimba prin camera mea. Dar, la doar 3 secunde si jumatate, deja simțeam deasupra feței mele o respiratie. Cand deschid ochii...
Eh, ce parere aveti? Cine e sau ce e chestia aia dubioasă, umbra din camera lui Adrien?
CITEȘTI
Miraculous: The Secret behind The Mask
FanfictionEl: un blond cu ochi de jad, aflat la granița dintre cunoastere si maturizare, cu un trecut dramatic in spate. Ea: O bluenetta cu ochii azurii, mereu veselă și curajoasă. Ea: Ma iubesti? El:- Cat lumea întreaga! Ea:- Atunci de ce esti asa introvert...