Chapter 12~vol 2~Acceptarea realității

276 9 0
                                    

Marinette povestește

M:- Chiar dacă tu ești un vampir, daca esti intr-adevar o fiara, daca poti mânca oameni in orice moment, eu m-am îndrăgostit de tine pentru caracterul tau, pentru firea ta misterioasă si pentru felul în care ai reusit sa treci peste toate greutățile. Te iubesc, Tudor!

A:- Cred.... ca ar trebui sa stii cine sunt...

M:- La... la ce te referi?

A:- Inima ta nu ti-a jucat feste niciodată, ti-a spus doar purul adevar... eu sunt... sunt Motănelul tau...

M:- A... Adrien?! Esti.... esti chiar tu?

Perspectiva mea

Liniștea se aștearne in toata casa. Robérte si Géorgé aveau amândoi privirea in pământ, doamna Bustier lacrima, dar își ascundea lacrimile, Adrien o privea pe Mari îndurerat, cu un zâmbet pe fata. O lacrimă se prelinse din ochiul lui, dar Marinette i-o șterse. Marinette se uita la el cu o mare strângere de inima. Nu ii venea să creadă că nu l-a recunoscut. Inima ei i-a spus mereu că e el, dar el i-a contrazis mereu inima prin fizic si psihic.

M:- Dar înfățișarea ta si comportamentul...

A:- M-am schimbat mult, într-adevăr...

M:- Ochii tai sunt de același verde ca întotdeauna... Te-ai înălțat, ai slăbit, ai o cicatrice pe fata, părul tău... Dar caracterul m-a facut sa imi dau seama ca nu esti tu. Te-ai schimbat enorm din cauza suferinței. Te-ai schimbat, dar cred ca si eu m-am maturizat putin cat sa incep sa te plac asa cum esti acum. Totusi... nu imi pot explica cum m-am îndrăgostit atat de repede de tine... Adrien, daca ai stii cat te iubesc si cum m-am străduit să nu te pierd din inima mea...

Adrien povestește

Imi ridic mana si o pun pe fata ei pentru a-i sterge lacrima. Se uita la mine foarte suparata pe ea. Doar cu mana libera am tras-o înspre fata mea, ea fiind foarte socata, deoarece nu isi imagina o asa forța. O sărutam. O sarutam, fiindu-mi atat de dor de asta! O sărutam ca fiind Adrien.

Rupe sărutul mai repede decat as fi crezut.

M:- Părinții tai isi fac extraordinar de multe griji pentru tine.

R&Go&A:- Nu trebuie sa afle nimic!

M:- Wow... dar de ce?

A:- Sunt in mare pericol daca afla unde sunt.

M:- Bi...ne... dar, Adrien, povestește-mi cum ai devenit vampir si ce s-a întâmplat de fapt.

Ii povestesc totul, ea rămânând absolut blocată.

M:- Cum... cum ai reusit sa supraviețuiești?

A:- Cu putin noroc, bineînțeles...

M:- Adrien... ai trecut prin atatea iar eu nu am avut habar... Vampirelul meu, de acum vom suferi împreună.

R:- Nici gand, domnisoara! Nu puteti suferi la cat s-a sacrificat el pentru dumneavoastra! Nici gand!

M:- Tocmai de asta, trebuie să îl rasplatesc.

A:- Te rog...

Atunci, o sărut din nou. Mda... fac asta doar ca sa o conving si sa ii închid gura, fiindcă stiu ca daca nu o sărutam, ea urma sa spuna ceva ce nu am fi vrut nici unul sa auzim (i-am citit in minte). Fie... nu pot decat sa ma uit la ochii ei care erau închiși. Plângeam. Plângeam, dar nu inteleg de ce plângeam. Eram atat de șocat de tot ceea ce era in jurul meu, încât nu am gasit alta solutie. Mda... ma cam uitam in jur. Nu o puteam săruta pe Marinette cu aceeași pasiune ca odinioară, fiindcă stiam cat de periculos e pentru amândoi daca ni se dezvăluie iubirea.

Miraculous: The Secret behind The MaskUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum