Chapter 8-Identitatea dezvăluită și sacrificiul

882 37 41
                                    

Adrien e la Maestrul Fu

A:- Nu știu, mi-a venit pur și simplu. Nu am nici o idee cum și de ce. De ce?

MF:- Așa numai.

A:- Deci...știți că sunt Motan Noir. Atunci... îl puteți vindeca pe Plagg?

After 1 hour (ora 2:00)

MF:- Plagg e vindecat. Acum, spune-mi... Noua ta profesoară de matematică...

A:- Ce e cu ea? Toți mă întrebați atât de curioși despre ea. Ce s-a întâmplat?

MF:- Pai...

A:- Bine, îți voi spune. Doamna profesoară are în mod cert treabă cu mine.

MF:- Asta era ceea ce mă interesa in mod special. Cu Marinette...nu are treaba?

A:- De ce ar avea treabă cu Marinette?

MF:- O cunosc pe Marinette de cand era mică. E posibil ca ea sa nu își mai aducă aminte de mine, dar eu o știu destul de bine.

A:- Va avea o problemă această profesoară dacă se pune cu Marinette! Daca se pune cu Mari, se pune și cu un Agreste! Și nu cred că vrea să vadă asta!

MF:- Mă bucur că Marinette e pe mâini așa bune! Dar... Cine te-a mai întrebat de ea?

A:- Tata!

MF:- O cunoaște?

A:- Așa părea. Când i-am arătat o poza, a părut brusc atât de îngrijorat și de șocat! Mi-a spus sa nu plec nicăieri, dar a apărut un nou akumatizat și a trebuit să plec.

MF:- Poți pleca acasă! Te mai aștept din când în când. Poate data viitoare bem și un ceai.

A:- Mulțumesc, Maestre!

Wayzz povestește

După ce Adrien pleacă, mă îndrept înspre Maestru.

W:- La ce te gândesti?

MF:- Mă gândesc că e cine cred eu ca e. Dar...dacă e așa, am facut o a doua greșeală lasandu-l pe Plagg in mâinile lui Adrien.

Adrien ajunge acasă

Mă bucur enorm ca toata lumea dormea si ca nimeni nu a observat lipsa mea.

A:- Plagg, cred că ar trebui să aflu mai multe despre această profesoară.

P:- Nu uita că dimineață te trezesti mai repede!

A:- Aveam de gand sa merg la Marinette sa ii explic la mate ca si Motan Noir!

P:- Păcat! Acum culca-te și da-mi si mie niste Camembert!

Time skip(ora 5:00)

Mă scol înaintea ceasului desteptator. Curios, am dormit doar 3 ore și nu ma simt deloc extenuat.

A:- Plagg...Plagg, trezeste-te!

P:- E prea dimineata!

A:- Bine atunci!

Mă scol din pat leneș si incep sa imi fac rutina.

Time skip(ora 5:30)

Mi-am propus sa nu ma grăbesc cu rutina, dar tot ma termin repede. Cobor scările agale. E pustiu, se aude doar ticăitul ceasului din living uriaș. Ma învârt în jurul mesei si tot nu gasesc ceva deosebit. Atunci, ochii mi se ațintesc asupra ușii biroului tatei care era deschisă. Nu ii sta in fire sa lasa ușă deschisă. Probabil ca a fost prea obosit ca sa isi dea seama, iar Nathalie nu a observat. În fine... Dau sa intru in camera lui cand ma ascund deoarece sesizez o mișcare. Era TATA CARE IESEA DE SUB O TRAPA SECRETA?!?! Oare ce e acolo? Sesizez din ascunzătoare ca tata apasă pe patru butoane de pe portretul mamei. Oare ce ascunde acolo? Tata iese din cameră si merge inapoi in camera lui. Acum, e sansa mea sa aflu ce imi ascunde tata. E sansa mea. Am fost destul de atent unde a apăsat. Ajung in drept cu tabloul mamei si apas in acelasi loc. O trapă ma duce in jos. Ma sperii, dar hotărăsc să păstrez liniștea. Ajung intr-o încăpere extrem de întunecată luminată doar de un geam cu o mica crapatura in mijloc. Întreaga încăpere e plina cu fluturi care ma înconjoară. Ce poate fi aici? E clar, am întârziat la școală pe ziua de azi. Însă, se aud din nou voci.

Miraculous: The Secret behind The MaskUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum