Adrien povestește
Nu imi pare rau ca l-am creat pe Blood, cât imi pare de rau ca cineva drag mie va suferi din cauza raului din el. Blood e un bun sfătuitor, chiar si Plagg s-a împrietenit cu el. Eram in drum spre casă, Blood era si el rezistent la soare, la fel ca mine. El e practic un mine-kwamii.
Bl:- Aproape am ajuns, asa-i? Iti sta bine cu masca aia.
A:- Mersi. Hai, sa mergem!
Intru in casa. Cand ma vede Robérte, ma intreaba clar.
R:- Unde ai fost? Trebuia să bei sângele paznicului ăstuia, nu al lui Mari.
A:- Am fost sa ma plimb.
R:- Pe soarele asta? Ai fost sa lupți cu el?
Parca au spus că vor uita de el... ce ciudat...
P:- Adrien...
A:- Ai spus că vor uita de el...
P:- Cei care nu au raul in el, își vor aduce aminte.
A:- Ma bucur ca nu esti tu!
R:- Ai citit despre Legătura celor 3 lanturi?
A:- Da. Mi-a spus cineva.
R:- Bine. Te las. Marinette a plecat acasă, admiterile...
A:- Am uitat complet! Oare mai am timp a ajung?
R:- Mai ai 3 minute până incep, deci da. Cu viteza ta, ajungi.
Robérte iesi din camera, iar Blood iesi din cămașă.
Bl:- Hai sa te teleportezi!
Ajung direct in camera de examen, pe scaun. Interesant, eram trecut ca prezent. Primesc un subiect simplu pentru mine. Matematică primul subiect, informatica al doilea si fizica la al treilea. Interesant. Il fac in jumatate de ora, iar subiectul era pentru 4 ore. Vreau sa il predau, dar aceștia imi spun ca trebuie sa stau minim inca o ora jumate. Dar... eu nu am timp. Trebuie să îmi fac niste planuri de bătaie. Ma cer la toaleta. Un supraveghetor vine cu mine. De îndată ce intru in cabina, Blood iese din camasa.
Bl:- Sunt sigur că subiectul e impecabil. În fine, mai am o curiozitate. Stiu ca si tu ai. Simt tot ce simti tu, stiu tot ce gandesc, si tu stii ce gandesc eu.
A:- Da. Ceea ce a spus Plagg e adevarat.
Bl:- Da.
A:- Ce bine!
Bl:- Adrien... du-te! Supraveghetorul va striga dupa tine in 3 secunde!
A:- Simt si eu asta.
Supraveghetorul:- Adrien Agreste! Vino!
Merg si ma îndepărtez. Ajung inapoi in sala si reintreb:
A:- Chiar nu pot preda subiectul?
Oamenii din sala:- Cum ai terminat asa de repede?
A:- Secretul meu. Puteti sa si corectati daca vreti.
Vine in cele din urmă și șeful comisiei de organizare. Imi ia lucrarea si o citeste.
Seful:- E extraordinar!
Restul de pe acolo:- Ce?
Seful:- E impecabilă. Poti pleca. Ai intrat cu nota maxima.
Plec, putin satisfăcut. Nu prea trebuia sa se stie atatea, dar e bine si asa.
Bl:- Felicitări, Adrien!
CITEȘTI
Miraculous: The Secret behind The Mask
FanficEl: un blond cu ochi de jad, aflat la granița dintre cunoastere si maturizare, cu un trecut dramatic in spate. Ea: O bluenetta cu ochii azurii, mereu veselă și curajoasă. Ea: Ma iubesti? El:- Cat lumea întreaga! Ea:- Atunci de ce esti asa introvert...