Marinette povestește
K:- Buna, Marinette!
M:- Ce?!
MN:- Ea e Khara.
M:- De unde ai miraculosul? Ce miraculos e?
MN:- Miraculosul leoaica. Ei bine... te transformi spunând Khara, sa fim fioroase!, iar superputerea care e Ragetul străbunilor! iti permite sa creezi cu ajutorul viorii pe care o ai in spate un acord care iti face vocea ca a unui leu. Cu acea voce, te transformi in leoaica si surzesti inamicul.
M:- Wow!
MN:- Sa inteleg ca iti place miraculosul...
M:- Are niște puteri incredibile... cu siguranta imi place! De unde il ai?
MN:- Nu pot sa iti spun. Va rămâne la tine.
Ma uit la lănțișor care era de-a dreptul diferit.
M:- Nu seamănă cu lantisorul meu... dar stai! Cum e lantisorul meu? Înseamnă că... cineva a transformat lantisorul meu in miraculos?!?!??!?!?!?!?!
MN:- Sa zicem...
M:- Wooow! Macar pentru cineva a devenit util...
MN:- Marinette, asta e tot ce pot face acum! Trebuie să plec. Te iubesc mult de tot!
M:- Si eu, Motănel!
Adrien povestește
Acum e sansa mea sa merg sa imi vad tatăl. Sper sa nu se sperie de înfățișarea mea...
Gabriel povestește
Citeam o carte, cand cineva bate la geamul meu. Merg si deschid si il vad pe Motan Noir?!?!?
G:- Fiule?!
MN:- Tata! La multi ani!
G:- Cum ai...
MN:- Am folosit ceva putere ascunsă...
G:- Esti extraordinar! Ma bucur atat de tare sa te vad! Mi-a fost atat de dor de tine!
Ma apropii de el si il strâng in brațe.
Adrien povestește
Mi s-au întâmplat atatea de cand nu l-am mai văzut pe tata! Ar cam trebui să îi spun tot ce am pățit.
G:- Cum esti? Piciorul? Stai... Ai ochii rosii...
A:- Stiu...
G:- E de la oboseala?
A:- Nu...
G:- Atunci?
A:- Sunt vampir... nu chiar ca si tine...
G:- Va...vampir? Nu semi-vampir?
A:- Sunt descendentul acela... care va fi vampir... stai calm, deocamdată sunt ca un semi-vampir. Am creat miraculosul leu si i l-am oferit lui Marinette. Ai grija sa nu il foloseasca. Voiam doar sa il ascund de bunicul.
G:- Esti... vei fi vampir?! Vei crea miraculosul vampir?! De asta te-a vrut tata atat...
A:- Probabil. Tata, nu mai pot mânca numai carne de porc prajita... de soare ma feresc, am ochii rosii toata noaptea... ma feresc de usturoi...
G:- Esti exact ca un semi-vampir, în afară de ochii rosii...
A:- Mi-e teama de partea cu hranirea...
CITEȘTI
Miraculous: The Secret behind The Mask
FanficEl: un blond cu ochi de jad, aflat la granița dintre cunoastere si maturizare, cu un trecut dramatic in spate. Ea: O bluenetta cu ochii azurii, mereu veselă și curajoasă. Ea: Ma iubesti? El:- Cat lumea întreaga! Ea:- Atunci de ce esti asa introvert...