Adrien povestește
Ajung in China. Mătușa ma ajuta sa ma asez in scaunul cu rotile. Cobor din avionul de mare viteza cu care am venit. Am ajuns in doar cinci ore. Sper ca Mari si tata au găsit scrisorile lăsate de mine. Ma urc într-o limuzină uriașă alături de mătușa care ma ajuta sa ma asez pe bancheta. Nu am deloc incredere in ea. Nici macar nu stiu unde ma duce. Habar n-am daca nu vrea de fapt sa imi faca ceva rau. Artylla iese din buzunarul meu. Iese ca sa ma sustina.
Ar:- Esti bine, Adrien?
A:- Ma doare piciorul îngrozitor. Dar... ei nu trebuie sa afle asta! Stii cumva unde ma duc?
Ar:- Acasa la bunicul tau.
A:- Cum arata?
Ar:- Păi...seamănă cu tatăl tau. E foarte înalt, doar ca e brunet, cu ochii tatălui tău. Are o fata serioasă aproape tot timpul, nu stiu daca l-am văzut vreodată zâmbind.
A:- Mama...mama e acolo?
Ar:- Cred ca abia astepti sa o revezi.
A:- Da... dar... Chiar nu voiam să îl las pe tata al nimănui in Paris!
Ar:- Nu a fost alegerea ta. Adrien, nu ai voie să te superi deloc.
A:- De ce?
Atunci, Artylla imi arata înspre inel. Inelul începe să lucească cand sunt detransformat doar cand sunt supărat. Deci...trebuie să îmi controlez emoțiile.
Ajungem in fata unui conac uriaș, nici nu se compara cu cel al tatălui meu. Nici nu cred că sunt îmbrăcat adecvat pentru a intra aici. Port o pereche de blugi negri si un tricou bleumarin pe care era imprimat un fluture alb. Eu i-am facut schița. În fine, sunt ajutat sa ma asez in caruciorul care era împins de mătușa mea.
Nc:- Cum ti se pare?
A:- Oricum ar fi, tot acasa la mine e mai frumos!
Nc:- Tie ti-e frica de noi?
A:- Nu...
Nc:- Ba da. Adrien, nu trebuie sa iti fie frica! Nu iti facem nimic rau! Aici vei locui de acum înainte. Mama ta locuieste tot aici!
A:- Mama?! spun eu amintindu-mi de ce mi-a spus tata, faptul ca ei nu trebuie sa stie ca eu stiu deja ceea ce ei vor să îmi spună.
Nc:- Da, mama ta.
A:- Dar am crezut ca e...
Nc:- Moarta, asta a vrut tatăl tau sa crezi! El a alungat-o fiindcă a acuzat-o de niște lucruri pe care ea nu le-a făcut.
Ce mincinoasă! Si toate minciunile astea sunt din cauza faptului că tata nu li s-a supus decât după un șantaj.
Nc:- Esti gata sa iti cunosti bunicul?
A:- Nu!
Nc:- Ei haide!
A:- Tot nu va fi raspunsul meu, oricât m-ai întreba!
Nc:- Încăpățânatule mic ce esti!
A:- Asta e una din calitățile mele.
Nc:- E folositoare de multe ori.
Usa casei se deschide. Holul era in stil vintage. Un hol superb, podeaua de lemn si acoperită cu un covor uriaș rosu. Două fotolii erau așezate în colțul stâng al încăperii. Pe mijlocul încăperii, erau un set uriaș de trepte din marmură, acoperite de un covor negru imens. În capătul scărilor, se află un om foarte înalt, brunet, cu sprâncenele carunte si barba. Ochii lui erau albastri, se vedeau extrem de bine. Purta niște ochelari cu rama de lemn si un costum extrem de bine îngrijit, de culoarea piersicii. Purta o cămașă neagră iar în picioare avea niște pantofi de un alb imaculat.
Bunicul(Bu):- Buna ziua, Nicole! Vad ca ti-ai dus in sfarsit misiunea la bun sfarsit!
Nc:- Da, unchiule, ti-l prezint pe Adrien Agreste, fiul designerului Gabriel Agreste si nepotul dumneavoastră!
Bu:- Adrien, eu sunt bunicul tau! Ma cheamă Albert Agreste. Sunt tatăl tatălui tău.
Trebuie să mă mențin calm. Nu am voie să mă supăr sau sa ma enervez. Trebuie să îmi mențin comportamentul ideal. Trebuie să fiu facut, iar când deschid gura sa scot niste cuvinte care sa nu mai poate fi întoarse.
A:- Nu ma intereseaza.
Bu:- Sa inteleg ca esti mai rebel de fel? Nu e o problemă, rezolvăm si cu asta!
Wow, trebuie să fac pe rebelul ca sa ma descurc? Bine...Asa sa fie!
Bu:- Revenind, vrei sa stii ce faci aici? Pai... (ii spune ca e descendentul primului creator de miraculosi si legenda acestora) Ai inteles? Trebuie doar să mă asculți, si totul va fi bine. Te vei descurca.
A:- De ce esti asa de convins?
Bu:- Eh, o sa afli asta mai tarziu!
A:- Dacă tot ai spus acum adevarul, spune-l până în capăt.
Bu:- Vai, rebel mai esti!
A:- Ori ma accepti asa cum sunt, ori expediaza-ma inapoi in Paris! Daca tot vrei sa creez si eu miraculosi, trebuie să îmi spui adevarul!
Bu:- Asa te-ai născut! Acum esti multumit?
A:- Nu prea...
Bu:- Asta e tot ceea ce pot sa iti spun acum.
A:- Sa zicem ca am inteles ceva, ceva!
Bu:- Nicole, du-l in camera lui si dupa, vino in biroul meu.
Sunt dus intr-o camera mult mai mare decat cea pe care o aveam în Paris. Ma uit in jur.
Nc:- Aici vei sta tu.
A:- Imi place. Dar, tot mai mult prefer camera mea din Paris.
Nc:- Te vei obișnui si aici! De ce te comporți asa cu bunicul tau?
A:- Cum ma comport?
Nc:- Tu nu esti deloc asa!
A:- De unde stii tu cum sunt si cum nu sunt?
Nc:- Te-am observat destul timp ca sa stiu cum esti! Plec! Bunicul tau ma asteapta!
A:- Du-te!
Ea pleacă.
A:- Sa nu te mai vad! termin eu propoziția.
Plagg iese din jacheta mea albă pe care o purtam tot timpul.
P:- Wow, frumoasa camera!
A:- Plagg...stii ca nu pot sa iti promit Camembert?
P:- Stiu...
A:- Ma bucur. Artylla, inschimb tie pot sa iti promit patrunjel...
Ar:- Bine... Adrien, nu mi-am imaginat ca poti fi asa de obraznic!
A:- Mi-am dat seama ca e singura cale de a supraviețui aici!
P:- Nu am crezut ca poti fi chiar asa de obraznic!
A:- Am multe talente ascunse!
Nicole povestește
Merg in biroul unchiului meu care ma astepta.
Bu:- Așa e Adrien tot timpul?
Nc:- E total opusul!
Bu:- Imi place felul lui de a gândi! Se vede ca e cel mai inteligent din generația noastră! Doar ca...e inca tanar, are nevoie de îndrumare! Iar Gabriel nu ii poate oferi asta! Mai ai ceva vesti de la Zara?
Nc:- Nu a aflat inca nimic, iar Buburuza e de negăsit.
Bu:- Bine... am incredere ca ii va găsi.. Pana atunci, mai spune-mi despre Adrien! Nu ma asteptam deloc sa fie asa. E intr-adevar foarte frumos. E foarte inteligent si din spusele tale reiese ce e si foarte înțelept. Se adaptează situațiilor diferit.
Nc:- Nu ma asteptam sa adopte soluția asta. E intr-adevar înțelept, a reacționat total cum nu ne asteptam in acest necunoscut!
Stiu, un capitol fără Marinette si Gabriel, fără Paris! Cred ca in urmatoarele capitole va fi prezentată mai mult acomodarea lui Adrien in China. Păreri?
CITEȘTI
Miraculous: The Secret behind The Mask
FanfictionEl: un blond cu ochi de jad, aflat la granița dintre cunoastere si maturizare, cu un trecut dramatic in spate. Ea: O bluenetta cu ochii azurii, mereu veselă și curajoasă. Ea: Ma iubesti? El:- Cat lumea întreaga! Ea:- Atunci de ce esti asa introvert...