Adrien povestește
Ajung din nou acasa. Marinette avea camera langa a mea.
Marinette povestește
Primesc o camera langa Adrien. Wow! E imensă!
T:- Asta e camera ta?!
M:- Da. Iti place?
T:- E superba! Dar...Mari... De ce nu ai incredere in Gabriel?
M:- Tikki, el e Hawk Moth!
T:- Te-ai gandit vreodata ca poate nu Hawk Moth e capul răutăților? La cum a vorbit cu tine, nu pare să mintă.
M:- Ai dreptate, dar...
T:- Eu cred ca trebuie sa ii dai o sansa. Dar daca ceva nu iti place la el, sau pur si simplu nesiguranta te acaparează, fii prudentă.
M:- Ai dreptate, Tikki! Dacă era rau, nu spunea tot ceea ce a spus! Nu recunoștea că e Hawk Moth! Dar... cred ca Adrien nu e Motan Noir! Tatăl lui nu a zis nimic. Si ar fi aflat.
T:- Corect. Acum, hai sa ne culcam! Macar cat a mai ramas din noapte.
After 4 hours
Ma trezesc. Ma uit la ceas si vad ca e ora 8. E bine, suntem in vacanta saptamana asta. Ma uit in jur si imi aduc aminte de evenimentele petrecute azi-noapte. Vad ca langa geam era o geanta cu lucruri. Cred ca Motănelul a trecut pe aici. Ma trezesc leneșă din pat si merg la toaleta. E superb! Aceasta casa e EXTRAORDINARĂ! Ma bucur enorm ca am avut ocazia să ajung aici. Imi fac rutina si ma îmbrac cu hainele obișnuite. Cand ma uit afara, vad ca ploua torential.
T:- Neata, Mari!
M:- Neața! Ai dormit bine?
T:- Foarte bine. Ai mers sa il vezi pe Adrien?
M:- Nu stiu daca s-a trezit inca...
A:- Neata, Mari!
M:- Aaaaaaaaaa! Adrien, sa nu mai faci niciodată asta!
Ma întorc înspre el, iar el imi zâmbește. Sta sprijinit în carjele alea de atata timp!
M:- Te mai doare piciorul...
A:- Îngrozitor. Dar va trece, nu trebuie sa te îngrijorezi!
M:- Si asta doar din vina mea...
A:- Ti-am mai spus că nu e din vina ta!
M:- Stiu foarte bine ca e vina mea...
A:- Am sărit în fața mașinii de bunăvoie! In fine, hai sa mergem la masa!
M:- Nu ai nevoie de ajutor cu deplasarea?
A:- Du-te tu inainte, ajung si eu!
M:- Am o intrebare...de ce schiopateaza tatăl tau? Chiar schiopateaza rau...
A:- Acum două zile a scăpat si el de carje... A facut si el ceva prostii!
M:- Ah...bine! Mergem deodată!
A:- Mari, mie imi ia ceva timp sa ajung la parter.
M:- Nu ma grăbesc nicăieri!
A:- Oh...bine!
Merg in ritm cu el. Nu ma pot uita decât la el cum se chinuie să meargă. Si toate astea din vina mea. De mai multe ori cand il vedeam ca e pe cale să se dezechilibreze am pus mana pe el ca sa il prind, dar el nu făcea decât să se întoarcă la mine, sa imi zâmbească, și să îmi spună Sunt bine, Mari!
CITEȘTI
Miraculous: The Secret behind The Mask
FanficEl: un blond cu ochi de jad, aflat la granița dintre cunoastere si maturizare, cu un trecut dramatic in spate. Ea: O bluenetta cu ochii azurii, mereu veselă și curajoasă. Ea: Ma iubesti? El:- Cat lumea întreaga! Ea:- Atunci de ce esti asa introvert...