Adrien povestește
Bl:- Transforma-te!
A:- Dacă mă transform în Vampirul Suprem, voi da doar de bănuit. Raman la rangul de Motan Noir momentan. Plagg, scoate ghearele!
Ma transform în Motan Noir și ma îndrept înspre Paris.
Tikki povestește
Da... ea e Buburuza cea speciala! Sper ca Adrien să facă alegerea dreapta... A devenit rea... distruge Parisul... nu... E ceva mai rau decat Hawk Moth! Te rog, Adrien, fa alegerea buna!
Adrien povestește
Ajung in Paris și o vad pe MARINETTE?! Deci... E adevarat... stai... ea e... VAMPIR?! POFTIM?!
M:- Adrien?! Ai venit deci!
T:- Adrien!
A:- Nu e ea!
T:- Stiu! Gandeste-te la asta!
A:- Cum a devenit vampir?
T:- A fost mușcata.
A:- De cine?
T:- De destin.
A:- Bine, deci asta a sunat dubios si foarte ciudat.
Bl:- Înseamnă că trebuie să intervin eu.
T:- BLOOD?!
Bl:- Imi pare bine sa te cunosc, Tikki!
A:- De unde va stiti daca nici macar nu ati facut cunoștiință? De fapt, stiu asta, mai bine ca oricine.
Bl:- Adrien, trebuie să te transformi!
A:- Blood, sa mâncăm ce a mai ramas!
Ma transform și devin Vampirul Suprem. Ce e drept, Mari nu are acum sanse in fata mea. Tot ce trebuie sa fac e sa imi controlez sentimentele, iar eu nu sunt sigur că voi putea face asta.
M:- A, uite-l si pe al meu Adrikins.
A:- Încetează si las-o in pace pe Mari!
M:- Nici gand! Vrei sa imi dai puterea din tine? Si masca... nu ar strica sa imi dai si masca.
A:- S-o crezi tu!
Ma reped înspre ea si ducem o lupta urâtă. Urâtă in cel mai rau sens. Ne folosim toate forțele care le avem in noi. Deodată, se simte epuizată, fara un anume motiv. Atunci, simt o mana pe spatele meu. Cand ma întorc, ii vad pe Chloe, Nino, Alya, Robérte, Géorgé, doamna Bustier, mama, tata si strabunicul. Toti erau VAMPIRI?!
R:- Nu te speria, ei sunt vampiri doar până se va termina lupta asta.
A:- Toti...
Go:- Suntem aici ca sa te ajutam.
Chloe:- Niciodată nu mi-a plăcut de Mari, dar acum regret ca i-am facut atatea. Adrien, imi pare rau...
A:- Te-am iertat deja, blondino!
Chloe:- Asa imi spuneai cand eram micuți...
Toti in cor:- Nu avem timp sa depanam amintiri.
G:- Fiule, trebuie să ne conduci înspre victorie. Spune-ne, ce ar trebui să facem.
A:- Tata...
G:- Stiu ca ti-am lipsit. Te-am inteles de ce ai ales sa nu mai vorbesti cu noi. Spune-ne, care e planul?
A:- În primul rând, nu o distrugeți. Singura cale de a o distruge e... e...
R:- Care e?
Al&Chloe&Nino:- Pana voi va gânditi, noi mergem sa o distragem, căci vine înspre noi! spun cei trei, șocați ca au spus in acelasi timp aceleași cuvinte.
A:- Bine atunci. Voi mergeti si distrageti-o până le spun eu.
Cei trei merg, iar restul se strâng langa mine.
G:- Care e planul?
A:- Trebuie să mă sacrific. Voi nu trebuie decat sa ma ajutati!
Cl:- Adrien!
E:- Nici prin gand sa nu iti treaca!
Ma îndepărtez de ei.
M:- Deci... ai aparut!
A:- Marinette...
M:- Iar ma strigi pe nume?
A:- De ce? Te doare?
M:- Nu...
O vad cum isi pune mana pe picior. O doare.
A:- MARINETTE! VIATA MEA! MARINETTE!
Spun asta in timp ce ma apropii de ea, dar ea e aplecată de durere, deci nu ma vede. Trebuie să o mușc, asa o voi salva. Iar apoi, pur si simplu o voi săruta. Ma apropii de ea în timp ce nu mai putea de durere si o mușc de gât. Reacționează ciudat. Își agata mana de umărul meu, dar in cele din urmă renunta. Atunci, renunț si eu la o a mai musca. Nu am muscat-o ca si cum as fi omorat-o, dar nici ca si cum as fi transformat-o în vampir. Am muscat-o special. Ea lesina. Eu ma uit la ea si pur si simplu imi manifest sentimentele fata de ea. Sunt gata. Am scăpat de rau si mi-am salvat iubirea. O simt cum se trezeste, dar nu deschid ochii. Reactiona la sărut. Gata, am scapat de rau. Adevarul e ca... fără Blood, nu puteam sa o musc atat de special, încât să nici nu ii iau sânge deloc.
M:- Adrien... spune ea rupând sărutul.
A:- Iubita mea!
Ne sărutam din nou. Mama si tata se uitau la noi, strangandu-se in brate. Toti erau cu ochii pe noi, dar chiar nu ne mai pasa. Eram fericiți. Toti au revenit oameni. Dar, deodată, il vad pe Robérte si pe Géorgé care se apropie de mine... Sunt la soare... Nu! A revenit soarele (era ascuns dupa nori).
A:- Nu! Nu puteti pleca! Spun eu sărind înspre ei.
R:- Asta ne-a fost menirea. Rămâi cu bine!
A:- Nu!!!
Atunci, ei se topesc. Eu... am rămas vampir... Sunt singurul vampir existent. Dar, nu am de gand sa imi petrec tot restul vietii ca obiect pentru experimente. Deci, voi păstra asta secret.
Familia mea s-a reintregit, m-am căsătorit cu Marinette dupa ce ne-am terminat studiile. Sunt un informatician de succes, iar Marinette e medic oncolog. Blood a avut dreptate, el e o parte din mine, care atunci cand eu sunt pe cale să devin vampir o preia asupra lui. I-am păstrat pe Plagg si pe Tikki. Ma bucur enorm ca am scapat cu bine de toate. A fost o lupta dura, dar a meritat. Avem trei copii, doi băieței și o fetiță. Suntem mândri de ei, cu excepția faptului că... mezinul e si el semi-vampir. Ei bine, tradiția familiei Agreste merge mai departe. Miraculos la putere!
Sfarsit
Acesta a fost finalul poveștii lor. Sper ca v-a placut si ma bucur ca ati fost alături de mine! Va pup! PS: Cred ca in curând voi începe o carte noua. Sper sa mai aruncati cate un ochisor si pe acolo. Nu va fi cu miraculos.
CITEȘTI
Miraculous: The Secret behind The Mask
FanfictionEl: un blond cu ochi de jad, aflat la granița dintre cunoastere si maturizare, cu un trecut dramatic in spate. Ea: O bluenetta cu ochii azurii, mereu veselă și curajoasă. Ea: Ma iubesti? El:- Cat lumea întreaga! Ea:- Atunci de ce esti asa introvert...