Chapter 10~vol 2~ Festivitatea

225 12 2
                                    

Adrien povestește

Cl(Caline Bustier):- Aveam doar 16 ani. O fată normala, cu o viață normală. Totusi,  am avut un mic secret. Am fost eroina ghepard. Eram foarte apropiată de mama ta, Adrien. Mama ta a fost si ea eroina păun. Eram o echipă imbatabila care luptăm împotriva omului care deținea miraculosul cocoșului. În fine... Totul era atât de normal, până când Cocosul mi-a aflat identitatea. Emilie era protejată, fiindcă am avut eu grija de ea.

Din ochii ei, ieșira o lacrimă. Apoi, una cate una, ieșeau mai multe...

Cl:- Cocosul știa ca eu eram mai curajoasă de fel decât Emilie. M-a amenințat că îmi ucide familia. Am incercat sa o salvez, dar nu am reusit sa o salvez... Tot ceea ce a mai ramas din ea, a fost sora mea, care a murit la un an după de leucemie... Cocosul a dispărut imediat după, fiindcă l-am distrus...

Are o poveste atat de tristă...

Cl:- Am rămas singura pe lume. Asa ca, am început să lucrez de la vârsta aia. Lucram la un restaurant ca ospătar. Nu aveam ce sa fac, trebuia sa ma întrețin. Singura mea optiune a fost sa ma angajez. Am terminat cu cea mai mare medie, am luat Medalia de Cristal. Am devenit profesoară si mi-am zis mereu ca elevii sunt familia mea. Miraculosul ghepard l-am returnat tatălui tău, fiindcă el l-a creat. L-a creat cand era de o vârstă cu noi... Cand te-am văzut... am văzut că esti exact ca mama ta. Destept, frumos și înțelept.

A:- Multumesc pentru complimente!

Cl:- Totusi... acum poate imi voi putea repara greseala... mama ta a fost răpită tot din cauza mea...

A:- Acum e bine, nu are rost sa mai răscolim trecutul.

Cl:- Ai dreptate. Acum, sunt gata să fiu vampir alături de voi.

Marinette povestește

Ajung acasă si ma uit pe pereti la toate pozele cu Adrien. I-am facut loc in inima mea lui Tudor... Nu are cum sa fie Adrien. Tudor e diferit de Adrien... Poate ca imi place de el ca e atat de misterios...

Adrien povestește

Robérte povestește cu doamna profesoară, iar eu vreau sa ies la plimbare, dar nu ma lasa Géorgé, fiindcă spune că rana mea nu e vindecată si nu sunt apt pentru lupta in caz ca ma întâlnesc cu el. Dar, eu ma simt mai pregatit ca niciodată, fiindcă acum chiar am băut sânge uman. Doamna Bustier s-a acomodat cu ideea in mai putin de o ora. Deja ne trateaza ca fiind nouă ei familie.

Time skip

Marinette povestește

Azi e festivitatea de premiere. Totusi...am un sentiment ciudat...

Doamna Bustier povestește

Sunt diriginta si totusi nu pot sa merg sa ii premiez. Totusi, Adrien a spus că are un plan. Cred ca va spune ca sunt rănită...

Adrien povestește

Ma pregătesc sa merg la festivitate.

Cl:- Chiar te protejează de soare?

A:- Da.

Cl:- Bine. Ai grija de tine!

A:- Voi avea. Stai calma, voi rezolva si problema dispariției tale.

Cl:- Ai grija!

A:- Va mai rog ceva... aveti grija ca ei sa nu stie ca am plecat. Nu sunt refăcut complet, iar daca ei afla...

Cl:- O sa fac tot ce pot.

A:- Multumesc!

Plec si ajung rapid la festivitate. Sunt îmbrăcat în pantaloni de stofă negri, cămașă neagră și cămașa de protecție. Port un papion de culoare identică cu culoarea clasei.

Marinette povestește

Ajung la scoala si il vad pe Tudor. Arată... extraordinar...

M:- Tudor! Cum de esti doar tu? Adica..  unde e doamna dirigintă?

A:- Doamna dirigintă a plecat din țară. S-a imbolnavit si chiar nu va mai putea veni...

Al:- Chiar înainte de festivitate? a spus Alya apărând din spate cu toata clasa dupa ea.

A:- Imi pare rau pentru ea. Ne va premia domnul director, deja a vorbit cu ea.

M:- Bine... si... cine are locul I?

Al:- Tu, Marinette, nici nu mai are loc sa te stresezi!

A:- Tu... esti prima?

M:- Nu am media maxima, am cu o sutime in minus. Tu ce medie ai?

A:- Păi... urmează să aflu...

M:- Deci... nu iti stii media?

A:- Nu stiu cum am terminat...

Al:- Foarte ciudat. Apropo, esti singurul băiat cu cămașă neagră. Nu ai avut una alba?

A:- Nu m-a anunțat nimeni ca trebuie sa am cămașă albă.

Al:- Scuze, am crezut ca stii! a spus Alya sarcastic.

M:- Gata, Alya, are papionul alb ca restul baietilor. Care e problema?

Atunci, domnul Damocles da startul festivității.

Domnul Damocles:- Din cauza unor probleme medicale, diriginta Caline Bustier nu poate fi prezentă. Voi premia eu clasa a XII-a C.

M:- Domnul director?! 

A:- Hai sa avem răbdare.

Stăteam și ma tot mutam de pe un picior pe altul. Tot asteptam premierea. E un moment extrem de greu...

Adrien povestește

Marinette nu prea pare sa fie o fata răbdătoare. Pe mine ma cam doare rana... e destul de adâncă, si nu e deloc vindecată. Abia ma pot deplasa. Ceva... extrem de greu sa nu o arat. În fine, în sfârșit e premierea.

Nino:- Tudor, cred că ar trebui să vii mai in spate si sa faci loc celor care trebuie sa iasa in careu...

A:- Nino, cred că ar trebui să rămân aici.

Nino:- Poftim?! De unde imi stii numele? Ai un aer tare cunoscut... frate...

A:- A... păi...

Domnul Damocles:- Voi premia acum clasa a XII-a C. Premiul I se acorda cu media maxim posibila, ceva ce noi nu am mai avut, si nici alte licee nu au mai avut, se acorda deci elevului Tudor Rosséne. Felicitări!

Al:- Poftim?!

Ies in careu, unde razele soarelui băteau perpendicular pe fața mea. Ma doare capul si spatele îngrozitor... sper doar sa nu mi se umezeasca cămașa prea tare. Domnul director începe să vorbească despre rezultatele mele, de care si eu sunt uimit. Mondialele la matematică... ce e drept... anul trecut am luat până la urma locul II. Acum daca as participa, cel mai probabil as lua locul I cu punctaj maxim. Fizica, chimie, franceza, iar intr-un final ajunge si la mondialele la informatica...

Domnul Damocles:- Ne bucurăm enorm sa ai ales sa iti dai admiterile ca fiind un reprezentant al colegiului nostru.

Primesc un teanc de diplome și un trofeu cu tot felul de simboluri din matematică și informatică.

Domnul Damocles:- Premiul II se acorda elevei Marinette Dupain-Cheng cu media generală cu o sutime mai mica decat cea maxima. Felicitări! A participat la (diferite concursuri de desen, chimie si biologie).

M:- Nu ma asteptam sa fim amândoi pe podium. Vom reprezenta scoala la Medalia de Cristal daca luam note suficient de mari la admitere....

A:- Tu sigur te vei descurca.

Domnul Damocles:- Iar premiul III se acorda elevului Matthieu Chantier cu media generală cu două sutimi decât cea maxima.

Restul chiar nu mai conteaza. In cele din urmă, toti am fost scoși in careu. Bine... suntem cea mai bună clasa din Paris, în concluzie, din Franța. Toti am avut merite deosebite. Mergem la loc pentru a premiate si celelalte clase. Toti colegii mei deja se uitau prin jur dupa prieteni, rude și familie. Cred ca ar fi timpul sa plec. Nu am voie să ies atat de mult in evidenta. Dau sa plec, dar...

Eh, ce credeti ca l-a oprit pe Adrien?



Miraculous: The Secret behind The MaskUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum