Ultimul capitol, azi e ziua mea, cadoul e pentru voi❤
Adrien povestește
M:- Motan Noir, nu te puteam lasa singur!
MN:- Te rog, pleaca!
Atunci, scot miraculosul si i-l dau.
Bu:- Cum a ajuns miraculosul leoaica la tine? A fost creat de Adrien...
MN:- Ti-a scapat cumva ceva?
Bu:- Hmm....
MN:- Nu ai vreme sa gândesti! Gheara felinei!
Atunci, ma gandesc cum l-aș închide pe bunicul într-o cușcă exact pe mărimea lui, încât să nu se mai poată misca. O creez.
Bu:- Da-mi drumul!
MN:- Nici gand!
Marinette se transforma in Buburuza. Ma gandesc ca acum e protejată in urma acelui ritual. Ma bucur ca Plagg a convins-o pe Tikki sa accepte. Pentru ce era de fapt ritualul? Plagg a facut-o pe Tikki un semi-vampir. Astfel, Marinette e protejată. E protejată de rau... de răni...
B:- Motan Noir...
Ma prăbușesc pe pământ... Se aud in depărtare clopotele... e ora 23:45.
Nicole povestește
Cei doi eroi povestesc, e momentul perfect sa apar si sa ii rănesc. Merg si înfig cuțitul în spatele lui Motan Noir. Acesta geme de durere. Astept ca acesta să moară, iar după o omor si pe Buburuza.
Adrien povestește
Simt cum mătușa vine înspre mine cu un cuțit, asa ca incerc sa o fac pe Marinette sa evite sa se uite in acea direcție. Deodată, simt cum ma înfige...
B:- Motan?
Ma prăbușesc...
MN:- Ma...Mari...
M:- Motan! Stai, chem ajutoare! Il chem pe Maestru!
MN:- Poate... poate asa a trebuit să fie...
M:- Nu! Motan, nu poti muri! Nu ma poti lasa aici! Motan Noir, nu ma poti părăsi!
MN:- Marinette, ai un viitor măreț in fata. Uita-ma! Voi lua toate amintirile cu mine... Trebuie să ai grijă... Ca ei să dispară... trebuie sa ai grija sa nu... sa nu te ranesti.. sa il iei pe Plagg... după ce mor... sa nu il lasi in pericol... ai grija de mama si de tata, te rog! Stiu ca ti-am lăsat prea multe de ... facut... dar... te rog, ai grija de tine!
M:- Motan Noir, nu poti muri! Nu ma poti părăsi! Eu te... te iubesc...
MN:- St...iu...
Ultimul sunet pe care îl aud inainte sa închid ochii, era sunetul clopotului care vestea miezul nopții. Apoi, negru...
Marinette povestește
M:- Motan? Motan... trezeste-te! Motan! MOTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!
Nc:- Superb, am rămas doar noi doua, Marinette! Sa vedem...
Încep să lupt cu ea. Miraculosul lui Motan Noir lumina camera. Imi folosesc talismanul. Primesc o scrisoare? Acum chiar nu am timp sa o citesc... dar trebuie, e de la talisman...
O păcălesc și în cele din urmă reusesc sa ma ascund. Era o scrisoare de la Motan Noir. Astfel, descopăr un nou scris. Părea... scris cu sânge...
CITEȘTI
Miraculous: The Secret behind The Mask
FanfictionEl: un blond cu ochi de jad, aflat la granița dintre cunoastere si maturizare, cu un trecut dramatic in spate. Ea: O bluenetta cu ochii azurii, mereu veselă și curajoasă. Ea: Ma iubesti? El:- Cat lumea întreaga! Ea:- Atunci de ce esti asa introvert...