Chapter 9- Consecințele

660 33 28
                                    

Gabriel e acasă

Muncesc la o nouă geantă. Nu stiu...ma tot gandesc la acea profesoară...

G:- Nathalie, unde e fiul meu?

N:- Nu s-a întors inca. Nici la ședința foto nu a fost.

G:- NU A FOST LA SEDINTA FOTO?! Asta nu ii sta in caracter... L-ai sunat?

N:- Imi intra căsuța vocală.

G:- Nici asta nu ii sta in caracter. Pornesc locația.

Imi pornesc locația si il caut pe Adrien. Gasesc ca e la SPITALUL UNIVERSITAR PENTRU RANI INFECTIOASE?! Ce cauta el acolo?

G:- Nathalie, ce cauta Adrien la spital?

N:- Poftim?!

G:- Mergeți imediat acolo și gasiti-l!

Marinette povestește

Nu pot sa cred ca el e in starea asta din vina mea! Încă nu pot sa cred asta! Adrien e in comă și totul numai din vina mea. Vestea cea bună e că nu e mort. Cel puțin, nu încă. E un norocos sa aiba astfel de răni si sa supraviețuiască. Deodată, apare asistenta domnului Agreste.

N:- Bună ziua, domnișoară, îl cautam pe fiul domnului Agreste.

M:- A...acolo...

Le arat pe geam locul in care Adrien se lupta intre viata si moarte.

N:- Po...Poftim?! Ce s-a întâmplat cu el? spune ea absolut scoată.

M:- A fost călcat de o mașină...

N:- Dar...unde e șoferul acela?

M:- E la poliție pentru declarații.

N:- Unde e rănit Adrien?

M:- La cap, piept si picioare. Avea mana ruptă inainte de accident, am auzit ceva zvon ca a cazut pe scările școlii...

Gabriel se tot învârte de jur împrejur

G:- Of, Norro, sper din tot sufletul ca Adrien e bine!

NR:- Nu te îngrijora prea tare! Poate sa ti se faca rau...sau poate chiar mai rau...

Deodată, suna telefonul.

N:- Domnule Agreste...

G:- Ce s-a intamplat? L-ați găsit pe fiul meu? Sunteti in drum spre casa?

N:- Domnule...fiul dumneavoastra...

G:- Ce e cu fiul meu?

N:- E in comă.

Scap telefonul din mână. Sper ca am auzit gresit. Nu se poate ca fiul meu sa fie in comă! Asa ceva nu este posibil! Va trebui să ies din casă dupa atata timp! Totul va fi pentru a avea grijă de Adrien! Of, dragul meu, ce ai pățit de ai ajuns asa?

Ajung repede de tot la spital. Aici, gonesc pe holuri până când ajung in drept cu salonul unde era legat la aparate fiul meu.

G:- Ce s-a intamplat? Totul e din vina ta! Ti-am spus sa ai grija de el cu prețul vieții tale! Ti-am spus sa il iei de la școală și să il duci pretutindeni! Cum ai putut să îmi faci una ca asta?...

Nathalie povestește

Domnul Agreste se oprește brusc din vorbit. Se lasa in jos, însă este prins Gorila. A leșinat.

N:- Aici...un vizitator a leșinat...

Astfel...atât domnul Agreste cat si fiul lui sunt tratați.

After 3 hours

Gabriel povestește

Ma trezesc in unul din paturile de spital. Cum se poate asa ceva? Ce s-a întâmplat? Cum e Adrien?

G:- Fiul meu...

MED(Medicul):- E mai grav decât credeam! a spus medicul. A fost călcat în plin de o mașină cu viteza de peste 100 de km pe oră in curbă. Totusi...El nu s-a aruncat în fața mașinii decât pentru a salva o fata.

G:- Si-a pus viata in pericol pentru o fata?!

De ce seamănă atat de mult cu mine? Adrien, te rog, nu ma mai copia! Vei avea doar de regretat! Asa cum am si eu acum...

Viața lui Adrien e in pericol, Gabriel e îngrijorat din cale afară...Va anunt ceva. Vor fi câteva capitole in aceasta carte care vor prezenta viata lui Gabriel. Multumesc ca imi citiți cartea si va urez spor la citit in continuare! Pupici!

Miraculous: The Secret behind The MaskUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum