Gabriel se gândește la o rezolvare
G:- Dacă tot absentezi de la școală, ce ar fi să nu mai mergi o perioadă? Oricum, Nathalie adoră se te învețe, tot timpul te laudă că esti un copil foarte inteligent.
A:- Mda...Stii foarte bine ca ador sa merg la scoala, nu?
G:- Ce stii despre profesoara asta nouă de matematică?
A:- Păi...Nu prea multe. A venit din China, adoră să vorbească cu noi in chineză. M-a obligat să cânt la spectacolul școlii la pian. Nici măcar nu stiu de unde stie atatea despre mine. Si...Nu in ultimul rand... ma supraveghează de departe la fiecare ședință foto. Ea crede că nu o vad, dar chiar o observ destul de des.
G:- Oh, uite cat e ceasul! Adrien, ar trebui să mergi la culcare! Ah, legat de dulapul acela plin cu Camembert...
A:- Mă trezesc noaptea destul de des înfometat. Singura mâncare care o pot mânca e Camembertul.
G:- Și mie de ce nu mi-ai spus ca iti place asa de mult? Aveai o tonă de Camembert acolo.
A:- Păi...in unele nopți mănânc mai puțin, în altele mai mult. Depinde.
G:- Am înțeles. Mâine astept mai multe detalii despre asta. Acum, du-te sus si culcă-te!
Sunt atât de îngrijorat! Trebuie neaparat sa o gasesc pe profesoara asta, fiindcă cred ca stiu cine e.
Adrien e destul de obosit cât sa adoarmă de îndată ce se pune în pat, însă nu are nici un gând îndreptat înspre somn
A:- Plagg, ce e cu tata? Niciodată nu a fost atât de calm.
P:- Nu știu. Dar mie sincer mi-a plăcut bancul cu Camembertul.
A:- Ha ha! Acum, ar cam fi cazul să mănânc si eu o bucata.
P:- Moment superb in viata mea. De data asta, doar am sa ma uit la tine.
Iau o bucata de Camembert. Sper sa fie tot atât de bun pe cât pare cand îl mănâncă Plagg. Dau sa bag bucata in gură, dar chiar am crezut ca fluturașii lui Hawk Moth dorm la ora asta.
A:- Plagg, scoate ghearele!
Ma îndrept înspre Turnul Eiffel.
Marinette face cu spor la matematică
M:- Tikki, eu nu înțeleg nimic!
T:- Mai încearcă! Vezi, aici...
Deodată, se aude un urlet de lup prelung.
M:- Tikki, transformarea!
Devin Buburuza Miraculoasă și ma îndrept înspre Turnul Eiffel.
Imi vad motanasul luptând cu un lup?!
B:- Pisoiaș, te lupți cu un lup?
MN:- Strig singur la lună după ajutor de o oră deja!
B:- Poftim?!
Atunci, ma repezesc si eu la lup.
B:- Cred că akuma e în cureaua lui.
MN:- Nu...
Trag de ea, dar mai apar încă 3 lupi.
MN:- Trage de ea... spune Motan Noir intr-un final.
B:- Bănuiesc că si tu ai tras. Unde sunt ceilalți?
MN:- I-am inchis intr-o cușcă si apoi am distrus-o. Merg sa imi hrănesc kwamii-ul...
Miraculosul imi bipaie puternic, semn ca mai am câteva secunde până la detransformare. Urc până în vârful Turnului Eiffel fiind cel mai aproape de mine și mă detransform după ce mă ascund printre piesele turnului.
CITEȘTI
Miraculous: The Secret behind The Mask
FanfictionEl: un blond cu ochi de jad, aflat la granița dintre cunoastere si maturizare, cu un trecut dramatic in spate. Ea: O bluenetta cu ochii azurii, mereu veselă și curajoasă. Ea: Ma iubesti? El:- Cat lumea întreaga! Ea:- Atunci de ce esti asa introvert...