Adrien povestește
Sunt putin derutat de tot ceea ce s-a întâmplat noaptea trecuta. Nu sunt atât de derutat de răpirea mea, cat sunt de derutat de sărutul cu Buburuza. Nu se poate sa fiu chiar asa de confuz! Mă trezesc din pat. Imi fac siesta. Dar, deodată, descopăr că sunt plin de mancarimi. Pielea mi se facu rosie.
A:- Plagg, oare ce mi s-a întâmplat?
P:- Nu stiu, dar pare a fi alergie!
A:- Stai...doamna aceea mi-a dat somnifer ca sa ma poata duce?! Atunci, e evident! Am alergie la substanta principală din el!!!
P:- Atunci, asta e problema. Du-te spune-i tatălui tău despre asta. Rezolvă el cumva problema.
Cobor scările in graba.
A:- Tata, am o problema mare! Cred ca atunci cand am fost răpit, doamna aceea mi-a dat somnifer. Sunt plin de mâncarimi!
G:- Cred la fel. Ii voi spune lui Nathalie sa cheme medicul.
A:- Tata...in legatura cu olimpiada la matematică...crezi ca ar mai trebui să merg?
G:- Profesoara de matematică...Nu vi s-a schimbat inca, nu?
A:- Ah, nu! Cred ca va rămâne până la sfârșitul anului.
G:- Atunci, nu mai poti merge la scoala!
A:- E cumva profesoara de matematică cea care m-a răpit?
G:- Nu.
A:- Atunci de ce esti atat de îngrijorat? De ce nu ma lasi sa merg la scoala?
G:- Adrien, sper ca vei sta la locul tau, adică aici acasa!
Gabriel povestește
Încep să mă îngrijorez din ce in ce mai tare. Nu imi place deloc ce se întâmplă. Nu imi place ca Adrien suferă atat de mult. Dar cel mai mult ma îngrijorează ca rănile lui vor reveni la noapte.
G:- Adrien, vreau sa iti spun ceva. Rănile tale din accident vor reveni la noapte.
A:- Cum?! Oricum, nu am inteles cum s-au vindecat! Tata, nu crezi ca imi ascunzi cam multe?! Nu prea stiu nimic! Intai, m-am vindecat cat ai zice "brânză mucegăită", apoi imi spui ca rănile mele revin?! Esti prea de tot! CUM ai vrea sa te cred?!
G:- Adrien...
A:- Nu, tata, e mult prea ciudat! Daca rănile mele revin la noapte, atunci ar trebui să îmi spui cum au dispărut chiar si pe intervalul acesta scurt! Tata, imi ascunzi mult prea multe, iar daca voi afla totul singur, deodată, nu va fi bine nici pentru mine, nici pentru tine, căci cel mai probabil nu voi afla de la tine.
G:- Adrien, daca ma asculti, totul va fi bine!
A:- Te-am ascultat tot timpul acesta, si am ajuns sa fiu răpit! Nu, mersi, tata, cred că mă descurc si singur. Ma descurc pe cont-propriu. Nu e nevoie de sfaturile tale. Crede-ma ca ma descurc.
G:- Adrien, stai!
Fiul meu o ia la goană înspre camera lui. Trebuie să merg după el. Nu se poate ca el sa iasa din casa.
Adrien povestește
Ajung in camera, unde închid usa repede.
A:- Plagg, am nevoie de o plimbare!
P:- Adrien, trebuie să vorbesc cu tine!
A:- Plagg, scoate ghearele!
Plec repede din camera.
CITEȘTI
Miraculous: The Secret behind The Mask
FanfictionEl: un blond cu ochi de jad, aflat la granița dintre cunoastere si maturizare, cu un trecut dramatic in spate. Ea: O bluenetta cu ochii azurii, mereu veselă și curajoasă. Ea: Ma iubesti? El:- Cat lumea întreaga! Ea:- Atunci de ce esti asa introvert...