Chapter 20- Salvarea iubirii

438 19 35
                                    

Adrien povestește

G:- Nicăieri! se auzi o voce plină, incredibil de cunoscuta mie.

A:- Tata?!

NC:- Ah, Gabriel, te asteptam si ma asteptam sa apari. Ce mai faci? Il iau pe Adrien cu mine, daca asta te întrebai.

G:- Nu, Adrien va rămâne aici.

NC:- Nu ma poti opri sa il iau! Tatăl tău mi-a dat ordine foarte clare si precise. Trebuie să ajungă în China neaparat. Nici nu se pune problema. Vrei sa vii cu el? De fapt...stai...nu poti.

A:- Nu il iei, ai inteles?

NC:- Eh, daca alta cale nu exista, vom lupta corp la corp. Esti gata? Alola, gheruțele la iveală!

G:- Norro, aripi întunecate veniti!

Cei doi incep sa lupte PENTRU A MA APARA?! CUM de s-a ajuns aici?!

Marinette povestește (imediat ce Gabriel a intrat în discuția dintre Nicole si Adrien)

Astept mesajul domnului Agreste. M-a rugat sa stau aici, sa nu apar decât dacă e nevoie.

M:- Tikki, sper ca Adrien nu va păți nimic! Cel puțin, nu vreau sa o pățească din vina mea! E ca un frate mai mare pentru mine.

T:- Stiu, Marinette, dar trebuie sa fii pregătită de orice.

Atunci, aud replica vom lupta corp la corp. Aud imediat după un Alola, gherutele la iveală! si un Norro, aripi întunecate veniti!

Deodată, il vad pe domnul Agreste transformandu-se in Hawk Moth?! POFTIM?! Chiar si Adrien era foarte uimit de tot ce se intampla. Însemna că nici el nu știa nimic...

M:- Tikki, domnul Agreste e Hawk Moth!

T:- Marinette, în acest caz esti in foarte mare pericol aici! Atat tu, cat si Adrien.

M:- Vrei sa spui ca trebuie sa plec de aici împreună cu Adrien?! Dar... acea doamna...cu miraculosul ciudat... Uite ce puternică e! Lui Hawk Moth ii e greu cu ea.

T:- Asta am observat si eu. Marinette, esti in mare pericol! Dar Adrien...Pff, e cel mai rau lucru care se putea intampla! Trebuie să plecați de aici, urgent, amândoi! TRANSFORMĂ-TE si foloseste talismanul. Găsești tu o metoda.

M:- Bine! Tikki, transformarea!

Ma transform si imi folosesc talismanul. Primesc o sticluță cu acid clorhidric?! La ce ma va ajuta asta?! Ma uit in jur. Descopăr soluția. Arunc cu sticluță intr-un anume loc, care împiedică ca cei doi luptători sa mai poata fi cu ochii pe Adrien. Fug repede înspre el, încercând să nu fiu observată.

A:- Buburuza?!

B:- Fii liniștit, și nu scoate vreo vorba.

Il iau în brațe și il duc pe o clădire.

B:- Stai aici!

A:- Dar Buburuzo...ei lupta din cauza mea!

B:- Trebuie să merg sa ii opresc! Stai aici!

Plec pentru a-i opri pe cei doi.

Adrien povestește

Nu o pot lasa pe Buburuza sa faca asta singura.

A:- Plagg, scoate ghearele!

Ma transform si plec dupa Buburuza. Oare a vazut ca tata s-a transformat?! Cred ca a vazut si de aceea merge acolo. Dar...trebuie să ii explic situatia.

Ajung la aeroport si observ ca nu mai e nimeni. Unde esti Buburuzo?!

MN:- Buburuzo?!

B:- Sunt aici, Motănel! Dar...Nu stiu unde e Hawk Moth! Am aflat identitatea lui. E Gabriel Agreste.

MN:- Stiu, Buburuzo, am aflat de curând, dar nu te-am mai vazut de atunci. Aveam de gand sa iti spun acum, dar vad ca ai aflat singura. Dar...eu mai stiu câteva detalii despre Hawk Moth. El nu a primit miraculosul ca noi, l-a găsit în China. De asemenea, el e obligat să fie Hawk Moth, dar nu stiu de cine. Stiu ca e asa doar fiindcă nu are de ales. Nu stiu detalii. Incerc sa aflu de ceva timp.

B:- Il cunosti pe Gabriel Agreste?!

MN:- Nu chiar pe el, dar il cunosc pe Adrien Agreste. În viața de zi cu zi ne cunoastem bine. A aflat si el de asta. E terminat. Nu poate crede asta si incearca sa împiedice cat poate de tare akumatizarea oamenilor. Dar, ai vazut...sau de fapt nu ai vazut... Cand a fost akumatizata o fata pe nume Marinette, Gabriel Agreste era in spital, în urma unui leșin. Nu el a akumatizat. Ceva e putred la mijloc, ma străduiesc să aflu exact ce s-a întâmplat. Probabil ca te întrebi cum de Adrien mi-a spus. A fost atat de supărat si era atat de supărat încât nu a mai putut sa spuna nimănui. Mi-a spus fără să știe că eu sunt Motan Noir, ca eu sunt cel care lupta contra tatălui său. De îndată ce afla mai multe, fiindcă a pornit o investigație, imi va spune.

B:- Wow, ce greu trebuie sa ii fie!

MN:- Stiu... Tu il cunosti pe Adrien Agreste?

B:- Da, l-am salvat adineauri.

MN:- Serios?!

B:- Da. Motan Noir, ma simt atat de ciudat! E ca un frate mai mare pentru mine. Nu as suporta sa stiu ca nu e bine. Serios!

MN:- Il cunosti pe Adrien Agreste in viata de zi cu zi sa inteleg?

B:- Da.

MN:- Tu vorbesti serios?!

B:- Da. De ce esti atat de uimit?

MN:- A, nu sunt! Doar asa am întrebat...

B:- Dar...Oare cine era tipa care l-a răpit pe Adrien?

MN:- O intrebare foarte buna. Chiar ma intreb cine ar putea fi. Ai văzut, deținea un miraculos...

B:- Da... Stai, tu ai fost aici cand s-a dat lupta?

MN:- Da. Am ajuns doar la final, cand tu deja erai pe drum cu Adrien.

B:- A, asa se explica.

MN:- Am inteles.

B:- Deci...Motan Noir...esti bine? Ti-ai revenit cu piciorul?

MN:- Da. Nu stiu cum de mi-am revenit atat de repede.

B:- Ma bucur enorm ca esti bine.

MN:- Încă mai am probleme cu mana, dar sunt bine.

Buburuza ma soarbe din priviri, scoate un zâmbet strengaresc. Clipeste încet, dar sigur. Se apropie de mine. Ma priveste in ochi, fix....

Va urma...





Miraculous: The Secret behind The MaskUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum