Chapter 44- Lupta fetei si descoperirea biletului

272 13 0
                                    

Adrien povestește

Deodată, simt cum miraculosii ma strâng de mana. Unul e inelul, iar celălalt e brățara. Nu! Nu vreau sa leșin! Dar, vad negru in fata ochilor... Stăteam în sezut in pat si simt cum mă prăbușesc...am dat cu capul de o veioza acoperită cu tepi de sticla... Apoi...Nimic...

Bunicul povestește

Adrien leșină?! Merg sa il prind, dar e mult prea târziu. A dat cu capul de veioza de pe noptieră. Parul lui blond a devenit total rosu. Vai, dar de ce a leșinat? Chiar asa de mare ii era durerea la picior?

Bu:- Nicole, cheamă medicul! Urgent!

Medicul apare în doua minute.

Medicul:- I-au intrat câteva cioburi in cap. Va trebui sa i le scot.

Bu:- Vrei sa spui ca e foarte grav?

Medicul:- Se va recupera destul de repede. Dar tot nu pot gasi cauza pentru care a leșinat.

Bu:- Nu se poate sa fie din cauza durerii mari de la genunchi?

Medicul:- Se poate sa fie si asta...

Bu:- Cred ca asta era. Bine, vindeca-l si pleaca!

Adrien povestește

Ma aflu pe o pajiște de un verde crud. Ma uit in jur si o vad pe Marinette.

M:- Motănel!

MN:- Mari! Mi-a fost...Mi-a fost atat de dor de tine!

M:- Si mie! Unde ai plecat? Ai plecat asa fara sa imi spui?

MN:- Mi-e si frica sa ma reintalnesc cu tine, Marinette! M-am schimbat enorm in ultimele 8 ore! Nici nu vreau sa imi imaginez! Si totul e doar pentru a supravietui!

M:- Motan Noir...Nu trebuie sa ai regrete! Ai facut ce trebuia!

MN:- Esti aici langa mine...atunci de ce te simt asa de departe?

Deschid ochii brusc. Vreau sa ma trezesc din pat, dar imi aduc aminte brusc de lovitura de la cap. Bunicul era langa mine.

Bu:- Te-ai trezit!

A:- Mda...bine...acum pot rămâne singur?

Bu:- Cred ca ai nevoie de supraveghere! Mătușa ta te va supraveghea, eu am ceva urgent de facut.

A:- Nu am nevoie de ajutorul vostru, ma descurc si singur.

Bu:- Adrien, oricât ai vrea sa pari tu de matur, esti doar un copil de 16 ani care are nevoie inca de familie! Esti la acea vârstă la care nu constientizezi asta.

A:- Conștientizez foarte bine tot ce vorbesc, nu sunt persoana pe care sa o ia gura pe dinainte!

Bu:- Am observat asta, nu vorbesti ceva ce nu a fost gândit de cel puțin două ori înainte!

A:- Sa inteleg ca ai sesizat tot la mine...

Bu:- Da. Cred ca acel lucru important poate suporta amânare, noi doi avem multe de povestit...

Adrien povestește

Chestia cu rebeliunea nu poate tine chiar tot timpul. Trebuie să pară că sunt rebel, dar trebuie sa intru sub pielea bunicului ca sa ii aflu intentiile si sa i le pot opri.

Miraculous: The Secret behind The MaskUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum