Chapter 29- Fata din spatele mastii

330 17 0
                                    

Adrien povestește

A:- Tata, am fost sa ma întâlnesc cu Marinette...

G:- Am sunat-o si nici ea nu a răspuns la telefon.

A:- De unde ai numarul ei?

G:- De la tine din telefon, ti l-ai lasat acasa. Cum ai putut pleca in carje?

A:- A...Păi...ti-am zis ca nu rezist sa stau inchis in casa de unul singur!

G:- Inelul tau... Ce a pățit?! Abia că se mai "menține pe picioare". Ma refer... e aproape despicat!

A: -A...Păi...Mda...Stii...Nici eu nu stiu ce s-a întâmplat de fapt!

G:- Adrien, cat vei continua sa ma minti? Imi vei spune adevarul acum, si fara ezitare!

A:- Tata...

G:- ACUM!

A:- Tata, nu stiu de ce a crăpat inelul meu.

G:- Stii! Spune-mi de unde il ai! Cand ti l-ai cumpărat? Cat a costat? Mie nu mi-ai cerut nici un ban, si nici Nathalie nu mi-a spus că ai cerut vreun ban.

A:- E un inel de argint, l-am primit cadou de la un prieten pe care tu nu il stii!

G:- De ce nu il stiu?

A:- Nu poti avea control absolut la tot ceea ce este in viata mea, tata!

G:- Trebuie să pot să am control, fiindcă sunt tatăl tau, iar tu esti fiul meu! Adrien, trebuie să înțelegi că nu pot lasa sa fii in pericol! Esti prea prețios pentru mine!

A:- Dar tata, trebuie să fac si ceea ce imi doresc eu!

G:- Ti-am îndeplinit chiar si dorinta de a merge la scoala!

A:- Tata, nu trebuie decat sa imi spui de ce nu vrei sa ma lasi pe mâinile bunicului.

G:- Încă nu ai inteles ce om primejdios e? Gata, nu mai schimba subiectul! Spune-mi despre inelul tau...

A:- Ti-am spus ce era de spus!

G:- Cum s-a crăpat la mijloc?

A:- Trebuie să fi ajuns cumva in apa si sa se innegreasca si apoi sa fi fost vulnerabil la orice lovitură.

G:- Crezi ca te cred? Adrien, tu stii cine e Motan Noir? Chiar nu esti el? Are o problemă uriașă cand lupta, miraculosul lui strălucește încontinuu!

A:- Tata, vrei sa reluăm discuția? Nu sunt...

G:- Adrien, de data asta chiar cred ca tu esti! Lasa-ma sa ma uit putin la inelul tau!

A:- Nuuu!

G:- E miraculosul tau, nu vrei sa il dai jos, asa-i?

A:- Tata, nu sunt el! Trebuie să înțelegi asta!

G:- De asta esti atat de panicat?

A:- NU SUNT EL!

G:- Esti absolut sigur? Căci mie nu faci decât să imi afirmi bănuiala!

A:- ...

G:- Stiam! Adrien, daca esti Motan Noir esti in foarte mare pericol!

A:- Nu sunt el! spun eu de data asta extrem de calm. Urăsc cand sunt acuzat de lucruri pe care nu le-am facut!

G:- Serios? De cand urăști asta?

A:- Dintotdeauna.

G:- Aha, domniță aceea cu ochii azurii care te tot vizitează... as vrea sa imi aranjezi o întâlnire cu ea.

Miraculous: The Secret behind The MaskUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum