Chapter 7~vol 2~ Prima reacție normala a unui vampir

221 11 0
                                    

Marinette povestește

M:- Tikki... m-a... m-a vindecat...

T:- Cum?!

M:- Asta te intreb eu pe tine. Cine era?

T:- Nu stiu.

M:- Trebuie să aflu.

Robérte povestește

Go:- Sper sa mearga...

Ii da lui Adrien sa bea sângele pe care l-a acumulat bratara, fiindcă în brățară era un medalion, în care s-a adunat suficient sânge. Deodată, Adrien începe din nou să răsufle. Ma uit atent la el. Își deschide ochii. Caninii ii crescusera, iar ochii erau extrem de rosii. Nu putea zice nimic, se străduia să redevină om.

R:- Adrien...

Nu zicea nimic, se uita la mine absent, încercând să lupte cu trăirile interioare. Adevarul e ca... avea nevoie de niște sânge uman, era mult prea slăbit, nu putea lupta in starea asta. Asta cred ca i-a mai dat putina forță...

Adrien povestește

Lupt cu corpul meu, care ar pleca chiar acum sa mai ia sânge de undeva. Tanjesc din ce in ce mai mult dupa sânge uman, fiindcă nu am băut decât sânge de animal. În fine... imi revin.

A:- Ce s-a întâmplat?

R:- Marinette e in siguranta.

A:- Raspunde-mi la intrebare! Ce s-a întâmplat? Cum am ajuns in starea asta?

R:- Ai luptat cu el. Dar... ai fost prea slăbit...

A:- Am luptat...

Go:- Adrien, cu tot riscul, dar cred ca ai nevoie de putin sânge uman... abia te-am salvat...

A:- Nu!

Go:- Adrien, nu trebuie sa te temi. Avem un candidat. E un om din cei ai lui. L-am capturat eu special pentru momentul în care te vei trezi.

A:- Nu vreau sa fac asta!

Go:- Adrien, e singura cale pentru a o putea proteja pe Marinette!

Atunci, incep sa plang. Mda, sunt un matur incurabil, sunt extraordinar de slăbit și totuși sunt un copil până la urmă. Marinette... tot ceea ce am facut pana acum, a fost pentru ea...

Marinette povestește

Ajung acasă unde ma astepta Maestrul...

MF:- Unde ai fost?

M:- Am luptat cu cineva... dar nu stiu cu cine...

MF:- Cum ai luptat?

M:- Ca sa fiu sincera, nici macar nu am luptat, m-a luat o umbră invizibilă... mergea ca un fulger, în orice caz ceva inuman.

MF:- POFTIM?!

M:- Stiti ce era?

MF:- Nu. Du-te si culca-te! Mâine ai scoala. Părinții tăi au plecat în Suedia pentru o comanda.

M:- Bine...

Gabriel povestește

Caut inca in China ceva urme... acel sânge... sigur e sânge de vampir. Încă sunt în acea casa, caut indicii cu Emilie. Deodată, ea ma striga.

E:- Gabriel...

G:- Ai gasit ceva?

Atunci, vad pe jos brățara lui Adrien... Artylla.

Miraculous: The Secret behind The MaskUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum