Chapter 54- Întâlnire cu un semi-vampir

240 10 2
                                    

Adrien povestește

A:- Cum l-ai...

Bu:- Problema nu era Buburuza, ci Motan Noir. Nu il gasesc nicicum pe Motan Noir. Asa ca, Zara va folosi un plan ca sa il ademeneasca. Motan Noir o iubeste pe fata aia care era Buburuza...

A:- Stai...ce plan?

Bu:- O amenințăm cu moartea, ce altceva?

A:- Ce?

Bu:- Vad ca esti foarte surprins. O stiai pe fata aceea? E Marinette Dupain-Cheng...

A:- E prietena mea...

Bu:- Imi pare rau, Adrien, dar in situatia in care esti, si cu destinul pe care îl ai, nu ai cum sa mai ai prieteni...

A:- Bunicule!

Bu:- Acesta e adevarul, Adrien!

A:- Nu...

Cad in genunchi in fata bunicului. M-am vindecat complet, si asta doar din cauza sângelui de vampir care începe să își facă simțită prezenta in toate venele. Cad in genunchi, dar nu din cauza ultimei replici rostite de bunicul. Cad in genunchi datorită faptului că Marinette e in pericol din vina mea. Asta înseamnă că... Nu am alta optiune decat sa... apar acolo si sa o salvez... dar... latura mea de vampir... oare cand va iesi complet la suprafata? Oricum, trebuie să mor cat mai repede, fiindcă daca latura mea de vampir devine complet maturizată, nu pot muri asa usor. Însă, intai, trebuie să scap de acel om, strămoș al meu, care a spus bunicul ca e in viata.

A:- Bunicule... dar... acel strămoș al nostru...

Bu:- Cred ca te voi duce sa faci cunoștiință cu el la noapte!

Plec din biroul bunicului. La noapte, imi platesc toate datoriile rămase neachitate. Am ocazia de a scapa de aceste datorii. Sunt foarte curios cine e acel descendent.

Marinette povestește

K:- Tikki e bine... Nu va păți nimic!

M:- Am incredere ca spui adevarul... dar... Nu stiu daca mi-o voi putea ierta vreodata! spun eu stergandu-mi lacrimile.

K:- Marinette... Motan Noir e cu ea, sunt in acelasi loc. Sigur nu va lasa sa pățească nimic rau...

M:- Khara, nu stiu daca mai pot rezista. Spune-mi cine e Motan Noir. De unde te are? Cine te-a creat? Daca Motan Noir e descendentul bunătății... asta am auzit eu... cine e descendentul rautatii?

K:- Chiar... chiar trebuie sa afli?

M:- Khara... trebuie sa aflu...

K:- Motan Noir e Adrien... el m-a creat. Motan Noir și Adrien sunt amândoi... de fapt... el e descendentul amandurora, e prins între două destine...

M:- Motan Noir e Adrien?! De aceea... Au fost rapiti împreună!

K:- Mda...

M:- Khara, trebuie să merg și eu in China! Trebuie să ajung acolo, să îl ajut pe Adrien sa scape!

K:- Marinette, nu face prostia asta...

M:- Khara, să fim fioroase!

Ma transform. Wow, imi sta extraordinar in costumul acesta. Bine... trebuie sa ajung in China... Hmm... care ar fi cea mai rapida cale? Avionul... dar de unde sa scot eu un avion... Stai... aeroportul privat... Asta e!

Plec repede înspre aeroportul de unde era sa fie răpit Adrien. Acolo, sunt multe avioane private. Un om ma vede. Se uita la mine ciudat, dar spre surprinderea mea ma invită în avionul lui. M-a chemat sa ma duca unde vreau eu! Ce norocoasa sunt!

Sunt in drum spre China. Mai îndură putin, Motănelul meu, inca putin!

Adrien povestește

Simt o energie negativă. Simt cum Marinette e in pericol, iar eu nu pot face nimic.

Time skip

Sunt cu bunicul meu in fata casei. Ne urcam intr-o limuzină, si plecam. E prima data cand vad Beijingul. E absolut uluitor.

Bu:- Iti place orașul?

A:- Foarte mult, nu l-am mai văzut niciodată!

Bu:- Mergem la un om... de fapt... Nu e om... E un semi-vampir... are 5000 de ani...

A:- CAT?!

Bu:- Nu te speria. Te cunoaste. El ti-a facut ritualul acela cand ai fost mic... in care ai fost însemnat cu semnul nostru.

A:- Bine...

Limuzina se oprește brusc. Ajungem in fata unei căsuțe mici, la periferia capitalei.

Cobor din masina, putin agitat, dar deloc speriat. Vad pe întuneric, ceea ce bunicul meu nu poate face. Privesc cu atenție in jurul meu... era o căsuță modestă, cu geamuri mici si in totalitate de lemn.

Intru in casa. În partea stângă a încăperii, erau așezate cel puțin 500 de cuțite cu o formă ciudată. În partea dreaptă, se zarea un om...sau nu stiu exact ce e... E ceva ciudat.

?:- Adrien, te astept de 5000 de ani!

A:- Cine esti tu?

?:- Nu conteaza atat numele meu, cat conteaza al tau. Sunt semi-vampirul care i-a creat pe Tikki si Plagg, miraculosul Buburuzei si al lui Motan Noir.

A:- POFTIM?! Si cum de mai trăiești? Semi-vampirii au durata de viata ca a unui om.

?:- Păi... te-am asteptat pe tine, atat a fost. De îndată ce tu vei iesi din casa, voi muri. Totul a fost sa te astept pe tine.

A:- De ce sa ma astepti pe mine? Cine sunt eu de fapt?

?:- Tu esti Vampirul, asa ai fost numit în toate scrierile. Esti Vampirul care va crea miraculosul vampir care poate îndeplini orice dorință.

A:- Miraculosul care... poate îndeplini orice dorința?

?:- Bineinteles ca va fi folosit pentru a cucerii lumea.

A:- E obligatoriu?

?:- Bine... mintea ta nu e deloc conectată cu ce iti spun eu.

Cum a stiut asta?!

?:- Astfel că... iti voi spune raspunsul la ceea ce cauti. Peste trei zile, se va forma o eclipsă totală de soare. După asta, va urma noaptea cu luna plina. Aceste ultime zile, vor fi pentru tine ultima șansă de a lua contactul cu lumea oamenilor ca fiind unul pe jumătate ca ei. În noaptea in care va răsări luna, vei deveni un vampir adevarat. Vei avea nevoie de putere si de o nouă hrana. În acea noapte, se va crea o energie incredibil de puternică pe care o va simti întreg Pământul. Totul datorită acelei eclipse de soare, asta va fi explicația cercetătorilor. În acea zi, vei putea privi pentru ultima oară soarele. Vei fi ca un om normal, toata ziua aceea. Vei putea mânca obisnuit, vei fi rezistent la razele solare, toate astea fiindcă trupul tau se pregătește de viata de vampir. Atunci, vei avea ultima șansă sa te întâlnești cu restul oamenilor.

A:- După... ce se va intampla cu mine după?

?:- Vei trăi tot in lumea oamenilor, dar bine ascuns de aceștia. Am ceva pentru tine...

Omul acela, sau mai corect ființa aceea, scoate de undeva o roba foarte ciudată.

?:- Stiu ca e depășită de situație. O voi ajusta putin.

Cu mâinile libere, taie aceea roba. Ii taie din lungime si o transforma intr-o camasa. Avea culoarea neagra.

?:- Asta te va ajuta. E o roba, sau mai bine zis o cămașă, care te eliberează de razele solare. Poti merge pe la soare. Asta te va face cel mai puternic vampir din istorie.

A:- Ce?

?:- Adrien, tu ai creat această robă. Tu ai creat-o, cand te-ai nascut.

A:- Cum am reusit?

?:-...

Ce părere aveti? Adevarul iese întotdeauna la iveală! Păreri?

Miraculous: The Secret behind The MaskUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum