Chapter 11~vol 2~ Identitatea de vampir e dezvăluită

264 10 0
                                    

Adrien povestește

Dar Marinette ma prinde de mana.

M:- Unde pleci? Nu urmează să primești flori?

A:- Trebuie să plec...

M:- Tudor... sânge...

A:- Ce?

M:- Picură sânge din cămașa ta...

A:- Poftim?!

M:- Ce...

A:- Trebuie neaparat sa plec.

Rana mea s-a infectat. Nu degeaba ma simt asa. Sigur o sa se mai faca o cicatrice. Mda... ranile vampirilor se regenereaza. Asta daca nu sunt facute cu cuțitul acela special cu care am fost rănit eu. Cuțitul acela acționează mai ciudat, lasa urme. Unele răni mi s-au vindecat. Am o rana in sold, asta de la spate, una in piept si cea de pe fata. Astea sunt cicatrici. Restul, au dispărut.  Oricum, sunt foarte îngrijorat... sper sa nu mai observe nimeni sângele până acasa...

Robérte povestește

Intru in camera lui Adrien, unde era doar Caline.

Cl:- Da?

R:- Unde e Adrien?

A:- Aici sunt! spune el din spatele meu.

Era transformat. A fost undeva?

Cl:- Tu esti... Motan Noir...

A:- Cred ca asta am uitat sa iti spun.

Cl:- Marinette... mi-ai spus ca ea e Buburuza, dar de tine nu mi-ai spus ca esti Motan Noir...

A:- Scuzati-ma!

R:- Unde ai fost?

A:- Aici.

R:- Ai fost la festivitate.

A:- Dar acum sunt aici.

R:- Poftim?!

A:- Sunt bine...

R:- Poftim?! Stai...

Atunci, lesina? Se detransforma. Era in tinuta de festivitate, dar pe podea se facu o mare balta de sânge...

Go:- Ce s-a întâmplat aici?

R:- A fost la festivitate, iar rana i s-a infectat...

Go:- Hai sa mergem sa il tratăm.

Il iau în brațe și plec înspre pat. Il asez cu fata la pat. Tot era plin de sudoare. Vai, ce durere trebuie sa rabde. S-a infectat rau de tot rana.

Cl:- Da-ti-mi voie sa va ajut si eu!

Ștergem rana si avem grija de el toti trei. Mai scotea din cand in cand cate un geamăt...

Marinette povestește

Deja plang de fericire. Nu ma asteptam sa vina atâția prieteni. Chiar si mama si tata au ajuns din Suedia, bunica din Noua Zeelandă ... sunt atât de emoționată.

M:- Va multumesc tuturor!

Ajung acasă unde imi dau jos tocurile,  asez mormanul de flori pe pat, mama ai tata imi urmează exemplul fiindcă toti am avut cate un morman. În fine... ajung acolo si ma uit cu atenție la tot.

T:- Felicitări pentru absolvire, Marinette!

M:- Mersi, Tikki, sunt atât de emoționată! Dar...

Atunci, imi sare gândul la Tudor. Săracul, a plecat atat de repede de la festivitate! Oare nu a venit nimeni la el la festivitate? Chiar asa de singuratic...

Miraculous: The Secret behind The MaskUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum