Chapter 16- O luptă în absenta ta

543 25 39
                                    

Adrien se trezește datorită zgomotului

A:- Plagg, ce a fost asta? Un akumatizat? Trebuie să mă transform!

P:- Unde vrei sa pleci in starea asta? Nu ai cum sa te deplasezi!

A:- Dar...Buburuza nu se va descurca singura! Nu trebuia ca tata sa nu mai akumatizeze pe nimeni? Pff...trebuie să rezolv problema asta cumva!

Marinette povestește

Am nevoie de tine, Motănel! Unde Esti? Am maxima nevoie de tine.

B:- Talisman norocos!

Primesc o scrisoare?! O deschid și vad ca e de la Motan Noir.

Domnița mea,

Imi pare foarte rau ca nu pot sa te ajut, dar sunt inapt pentru lupta. M-am operat la genunchi, dar doctorul spune că îmi voi reveni repede. Legat de akumatizat... Ceea ce imi spune mintea e ca akuma se ascunde in agrafa de par. Foloseste-te de faptul lupta e aproape de Turnul Eiffel. Iti va fi mult mai simplu sa iei agrafa daca lupți din vârful Turnului Eiffel. Sper ca vei tine cont de planul meu si ca vei reusi.

M-a emoționat profund. Acum, stiu tot ce am de facut.

Adrien ne povestește ce se gândea inainte ca Buburuza sa isi foloseasca talismanul

Urmăresc neputincios lupta cu akumatizatul care era transmisă în direct la televizor. Analizez akumatizatul. Agrafa de par! Acolo trebuie sa fie akuma! Buburuzo, urca te rog in varful Turnului Eiffel, iti va fi mult mai simplu sa o prinzi in capcana acolo! Te rog, Buburuzo!

Marinette povestește

Talismanul meu a reacționat foarte ciudat cu acea scrisoare. Am învins akumatizatul. Oare...asta gândea Motan Noir in momentul in care eu mi-am folosit talismanul? Asta voia el sa imi transmită? E de neînțeles tot ceea ce se întâmplă.

Ma detransform dupa o clădire.

M:- Tikki, cand mi-am folosit talismanul, am primit o scrisoare de la Motan Noir in care era planul pentru lupta. Am învins akumatizatul pentru ca am ascultat de asta. Ce vrea sa însemne asta!??!??!

T:- Marinette, talismanul norocos e o putere ciudată, de la care te poti astepta la orice. Poate ca atunci cand ai folosit talismanul aveai nevoie cel mai tare de ideea lui Motan Noir pentru a lupta. Poate ca el la asta se gândea in momentul in care tu ai folosit talismanul. Nu uita că întreaga lupta a fost transmisă în direct!

M:- Cred că ai dreptate, Tikki! Il voi întreba cand ne vom intalni. Dar... a spus că a fost operat la genunchi...

T:- Săracul! Isi va reveni curând, ma gandesc! Lupta asta ai reusit cu ajutorul indirect a lui Motan Noir, dar nu se stie ce se va întâmpla în luptele viitoare.

M:- Ai dreptate, Tikki! Sa mergem acasa!

Adrien povestește

A:- Plagg, Buburuza a ascultat de mine! A primit de la talisman o scrisoare cu ideea mea. Cum e posibil?

P:- Adrien, talismanul Buburuzei are un mod ciudat de a reactiona. El ii da Buburuzei exact ceea ce are nevoie. Ea avea nevoie maxima de ideile tale si de susținerea ta. Nu poti stii niciodata cum reacționează talismanul.

Miraculous: The Secret behind The MaskUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum