Chapter 12- Povestea de dragoste

677 28 50
                                    

Gabriel se învârte pe holurile spitalului

M-au eliberat în sfârșit din salon. Mă bucur enorm ca fiul meu e pe cale să își revina. Dar...cum a aflat că eu sunt Hawk Moth? Am tinut acest secret bine ascuns. O iau pe Nathalie deoparte, indreptându-ne înspre un loc izolat de oameni.

G:- Tu i-ai spus lui Adrien ca eu sunt Hawk Moth?

N:- Nu! De ce as face asta? Stai...el știe?!

G:- Daa! Si nu pot sa imi dau seama cum a aflat. Doar dacă...

N:- Daca ce?

G:- Du-te!

Nathalie pleacă surprinsă de reacția mea. Dar...Nu se poate...asta e posibil doar daca... ADRIEN E MOTAN NOIR?! Asta nu se poate! I-am văzut fata in fata in lupta cu Gorizilla! Cum s-a întâmplat asta? Trebuie neaparat sa il intreb. Dacă e așa, are un kwamii pisoi...care poate sa mănânce Camembert?! Asa s-ar explica depozitul? Sau... Adrien...te rog... viata ta e deja complicată, nu o complica mai tare, spune-mi ca nu esti Motan Noir! Te rog!

Deodată, apare în fața mea... Zara?!

G:- Zara?!

Z(Zara):- Abia așteptam să te cunosc, Gabriel! Am auzit numai lucruri bune despre tine!

G:- Dacă tot ceea ce am facut in ultimul an e de bine, atunci cam ai dreptate! Însă...eu nu sunt de aceeasi parere cu tine!

Z:- Am venit sa discutam despre fiul tau, Adrien, nu despre tine! Stai calm, ii predau fiului tau iar el e pregătit! Bunicul său abia așteaptă să îl cunoască!

G:- Nu te atingi de un singur fir de par de-al lui, ai înțeles?

Z:- El e mult mai bun decât tine, Gabriel! Stai calm, Emilie inca nu stie nimic. Treaba ta e să iei miraculosul Buburuzei si al lui Motan Noir! De restul...ne ocupăm noi. Ah, de îndată ce colectezi miraculosii...sa nu cumva sa ii folosesti...vii cu ei direct in China. Poti sa il iei si pe Adrien cu tine...Dacă nu îl voi lua eu mai devreme.

G:- Zara! Stai!

Profesoara dispare ca un nor de fum.

În urmă cu 24 de ani

Gabriel povestește

G:- Mă grăbesc, tată! Sper să nu întârzii!

Tatal:- Știu că te vei descurca bine! Mult succes!

Merg grabit înspre școală, cand mă lovesc de o fată drăguță. Ea e aproape să cadă, dar o prind repede.

G:- Oh, imi cer mii de scuze! Sunt un tontozaur, un dezastru pe două picioare, ambulant as putea spune.

E(Emilie):- Nu e nimic. Ma numesc Emilie, tu?

G:- Gabriel! Încântat de cunoștiință.

Ce frumusețe am in fata ochilor! O fata cu părul lung, mângâiat de razele soarelui si cu ochii de smarald. Oricât ar fi tata de renumit, tot nu am vazut asa ceva în viața mea!

After 5 hours

Acea fata incredibilă s-a mutat în clasa mea. E foarte talentată la actorie. Azi, doamna dirigintă ne-a pus sa jucam o piesă de teatru. Astfel, am descoperit talentul ei.

E:- Hei! ma striga o voce din spate. Nu ai vrea sa mergem impreuna acasa?

G:- Pe mine nu ma deranjează. Unde stai?

E:- Langa marele conac Agreste. Sper că stii unde e.

G:- Din pacate stiu😑.

E:- De ce spui asta?

Miraculous: The Secret behind The MaskUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum