Gabriel povestește
Pe noptieră erau două scrisori. Pe una scria Pentru îngerul meu și pe cealaltă Pentru cel pe care îl iubesc fiindcă este protectorul meu, pentru tatăl meu, omul de neprețuit. Deschid scrisoarea care imi era destinată.
Dragă tată,
Îți scriu această scrisoare la ora 23:15. M-am trezit doar fiindcă am visat ceva foarte ciudat. Aceste scrisori acționează ca un medicament pentru mine. An visat ca voi fi luat de langa tine. Am visat ca sunt in pericol, nu stiu de ce am senzatia ca e adevarat. Orice s-ar intampla, tu stii ca nu te voi părăsi niciodată, ca esti in sufletul meu si eu in al tau. Noi doi suntem tata si fiu, nu putem fi despărțiți unul de altul atat de usor. Te iubesc enorm, stiu ca si tu! Abia după acest cosmar am inteles de ce m-ai protejat atat. Abia după acest cosmar am inteles ce inseamna de fapt dragostea paternă. De fapt, am inteles asta dupa coșmarul in care am suferit enorm si dupa multe altele. Tata, acest cuvant inseamna multe. Este unul din cuvintele care imi mângâie sufletul in momentele astea. Tata, te-am invidiat mereu. Nu te-am putut intelege niciodată. Poate ca nici nu M-am străduit destul. Mi-am dat silința să nu te dezamăgesc, am facut totul pentru ca TU sa fii mulțumit. Dar nu imi pare rau. Nu imi pare rau ca am facut totul cum ai vrut tu. Ma simt foarte împăcat. Nu regret nimic din ce am facut. M-am născut, am facut primii pași, am invatat sa citesc si sa calculez, am invatat multe, am ajuns la mondiale la matematică, am ajuns fotomodel, am creat un logo pentru o firmă de machiaj, am jucat în mai multe reclame, am devenit eroul Motan Noir și am cunoscut dragostea sub aripa ta protectoare. Iti multumesc enorm pentru tot! Nu stiu daca te voi mai vedea inainte de a citi scrisoarea asta, dar asta este ceea ce simt in momentul de față. Ma simt atat de vinovat fata de tine! Puteam face mai mult ca tu sa fii fericit! Iti voi îndeplini dorinta si voi fi ceea ce tu nu ai putut să fii! Te iubesc si te îmbrățișez!
Semnat, fiul tau care te iubeste mult, Adrien
Adrien a scris asta pentru mine?!
G:- Si eu te iubesc, fiule, te iubesc enorm! Te voi salva, promit!
Ma înec din nou in lacrimi, mototolind scrisoarea in maini.
Marinette povestește
Ma trezesc si imi fac rutina. Tikki se trezeste si ea. Apoi, hotarasc sa merg la masa. Nu era nimeni acolo, iar ei mănâncă mereu la ora exactă. Merg in camera lui Adrien. Usa camerei era deschisă. Cand intru in camera il vad pe domnul Agreste in genunchi, plângând langa patul lui Adrien.
M:- Domnule...sunteti...sunteti bine?
G:- Adrien...
M:- Unde e Adrien?
Il înăbușe plânsul si mai tare. Merg langa el si imi pun mana pe umărul lui. Sper sa il linistesc. Dar el nu face decât să plângă mai tare.
M:- Ce s-a întâmplat?
G:- Adrien...
M:- Ce a pățit Adrien?
G:- A fost luat...
M:- Cum!? Cine l-a luat?
G:- Nu...Adrien...
M:- Domnule?
G:- Marinette, e pentru tine de la Motan Noir... M-a rugat sa ti-o dau...
Imi inmaneaza o scrisoare pe care era scris Pentru îngerul meu. O deschid repede. Ma uit atent, e o scrisoare lunga.
Pentru îngerul meu,
M-ai înnebunit. M-ai facut nebun după mirosul tau, m-ai facut nebun după dragostea ta, sa tanjesc din ce in ce mai mult la a te vedea in fiecare clipa. Cand ma uit in ochii tai, simt ca dispar, ca ne aflam intr-o lume paralela cu tot ce exista de fapt. Deja imi e dor de atingerea buzelor noastre care sălășluiește în inimile noastre de atata timp, ca un ecou al iubirii noastre. Deja imi e dor sa imi înfig mâinile în părul tău de înger, sa simt "fluturasii" care se tot zbat in mine. Am plecat. Am plecat doar ca sa te salvez, dar sa ma salvez si pe mine. Nu puteam fi tot timpul împreună, chiar dacă asta ne-am fi dorit amândoi. Acum ma simt pregatit sa te rasplatesc pentru tot ce mi-ai oferit de fapt. Ma simt pregatit sa te rasplatesc pentru acel sentiment care imi tâmpește mintea, pentru prima privire, pentru primul zâmbet. Fără tine, viata mea ar fi fost un nimic, un foc care arde fără aer, un imposibil. Mi-e frică acum sa nu te pierd. Mi-as da viata doar ca tu sa fii bine. Cand ma uit in ochii tai, simt cum inima vrea sa puna stăpânire peste rațiunea mea. Cand ma apropii de tine, simt cum inima deja imi stăpânește tot corpul, cum se opune total ratiunii. Cand buzele ni se ating, simt cum întreg corpul imi radiaza de fericire. M-am îndrăgostit de privirea ta, de zâmbetul tău, de TINE! Sunt al tau pe veci si tu esti a mea! Da, sunt un egoist înfocat! Te vreau doar pentru mine! In mine arde in fiecare clipa teama de a nu te pierde. Esti a mea si doar a mea pe veci! Ai devenit o parte din mine, ceva mai vital decât toate organele din corpul meu. Si vreau sa stii ca te urăsc enorm! Te urăsc fiindcă esti deținătoarea acelui zâmbet perfect, pentru că esti deținătoarea acelor ochi azurii, te urăsc fiindcă esti absolut perfecta! In acest moment te-aș îmbrățișa, te-aș sărută, tr-aș ucide toata! Te urăsc pentru perfecțiunea ta, dar te iubesc pentru dragostea ta! Iti sărut buzele, coatele, mâinile, picioarele, te sărut toata! Asa vei stii ca te-am iubit, te iubesc si te voi iubi pentru totdeauna.
Al tau pentru totdeauna,
Motan NoirNu imi vine sa cred ce mi-a scris. A plecat... a plecat undeva fără să îmi spună. Dar...unde e Adrien? Doar daca... Adrien a fost răpit și știa că asta se va intampla iar Motan Noir s-a dus cu el?! Nu...nu pot sa ma părăsească amândoi! Din ochii mei incep sa iasa niște lacrimi amare.
G:- Ai citit?
M:- Domnule...unde e Adrien?
G:- A fost răpit...alături de Motan Noir...
Acest capitol v-a prezentat scrisorile de ramas bun ale lui Adrien către cei mai de încredere oameni ai lui. Păreri?
CITEȘTI
Miraculous: The Secret behind The Mask
FanfictionEl: un blond cu ochi de jad, aflat la granița dintre cunoastere si maturizare, cu un trecut dramatic in spate. Ea: O bluenetta cu ochii azurii, mereu veselă și curajoasă. Ea: Ma iubesti? El:- Cat lumea întreaga! Ea:- Atunci de ce esti asa introvert...