Adrien povestește
Ma întorc în spate și o vad pe PROFESOARA DE MATEMATICA?!
A:- Doamna...doamna profesoară...
PM:- Buna, Adrien!
A:- Ma...Ma descurcam si singur...
PM:- Ai nevoie de ajutor!
A:- Ba nu...
PM:- Am ajuns in clasa.
Chiar nu imi place ca profesoara de matematică m-a ajutat. Ajung si stau in scaunul cu rotile la o măsuță pe care puteam eu sa stau.
PM:- Sa vedem cat de bine v-ați pregătit...
Clasa:- Doamna profesoară, nu putem amâna...
PM:- Nu amânăm nimic! Trebuie să vad cat de bine v-ați pregatit!
Ne distribuie testele. Foarte simplu ca de obicei. Dar, daca ma uit in clasa, toti isi pun mâinile în cap și aruncă pixurile din mana. Chiar nu se intelege nimic de la profesoară asta?! Nu am fost la nici o lecție cand a predat. Akumatizatii au fost de vina. Nici Mari nu a fost la predat.
Termin testul repede. Sper sa accepte o data ca nu poate sa imi găsească nod in papură tot timpul. Dar...de ce a venit sa imi împingă caruciorul? E malefică rau. Mătușa are legatura cu asta.
PM:- Adrien, ai terminat? In 5 minute?!
A:- Mda..
PM:- Sa vedem ce bine ai facut!
Imi ia testul din fata. Sper sa iau nota maxima. Nu am luat niciodată ceva mai mic decât nota maxima. Chiar si pa testul trecut, nu a avut ce sa comenteze. A fost perfecta lucrarea. Sper sa fie la fel.
PM:- De unde stii asta?
A:- Ce?
PM:- Ai rezolvat toate problemele asa cum le rezolva cei de la facultate! Nu le-ai facut cum am pretins eu!
A:- Dar sunt corecte, nu?
Toata clasa isi ridica privirile din test.
PM:- Adrien, ai 4!
A:- Dar...de ce?!
PM:- Nu ai facut cum ti-am cerut eu!
A:- Ati spus că nu contează cum rezolvăm, ati spus că tot ce contează e sa facem corect!
PM:- Da..Dar nu ca cei din ultimul an de facultate!
Marinette se uita ciudat la mine. Nu te uita asa, Mari! Te rog! Aveam de gand sa iti spun! Serios! Te rog! Nu ma ucide cu privirile alea!
A:- Doamna profesoară, dar nu e corect! Sunt corecte!
PM:- Am decis si gata! Nota 4! Vino sa iti iei lucrarea!
Merg amărât si imi iau lucrarea. Ajung langa catedra, imi pun lucrarea in brate si merg la locul meu. Toate problemele erau bifate iar sus era scris un mare si îngroșat 4!
Zara, numită și profesoara de matematică povestește
Ii trec nota 4 lui Adrien. Trebuie să îmi respect partea din plan. Deși...A facut o lucrare absolut impecabilă!
Adrien povestește
Toti predau lucrările.
PM:- Sa incep sa corectez! Deschideți la pagina 224 si începeți problemele de acolo.
CITEȘTI
Miraculous: The Secret behind The Mask
FanfictionEl: un blond cu ochi de jad, aflat la granița dintre cunoastere si maturizare, cu un trecut dramatic in spate. Ea: O bluenetta cu ochii azurii, mereu veselă și curajoasă. Ea: Ma iubesti? El:- Cat lumea întreaga! Ea:- Atunci de ce esti asa introvert...