(Mi-am schimbat numele. Sper ca va va plăcea capitolul. Lectura plăcută!)
Acel cineva povestește
Se pare ca cineva l-a salvat... mi se pare ciudat... cineva i-a stiut identitatea? Cineva a stiut de ce are el nevoie?
Gabriel povestește
Ma uit cu atenție in jur si vad cum tata si Nicole erau dusi la autopsie. Marinette e in grija bunicului lui Emilie. Eu sunt cu Emilie la spital. E noapte... Deci, sunt in siguranta, ferit de razele soarelui.
Maestrul Fu povestește
Marinette isi revine încetul cu încetul. Inima ei a început să pulseze. Era oarecum evident ca va supraviețui în urma acelui ritual facut cu Plagg. Isi revine destul de repede... Promit că o voi proteja, din moment ce pe Adrien l-am pierdut pe vesnicie...
Plagg povestește
Inelul a rămas pe mana lui Adrien care a fost răpit, chiar si mort. Nu stiu unde suntem. E foarte ciudat...
Acel cineva povestește
Acel om deschide ochii. Avea ochii rosii... dar stiu de ce nu a murit... Isi deschide gura dintr-o data... Avea caninii superiori extrem de mari, de parcă se pregătea să muște pe cineva. Se uita cu ochii mari in jur. Stătea si privea in jur cu atenție...
Omul bolnav:- Ce...
Acel cineva:- Ti-e foame?
Omul bolnav:- Eu...
Acel cineva:- Esti vampir. Ai nevoie de sânge...
Omul bolnav:- Nu...
Acel cineva:- Ba da...
Omul bolnav:- Trebuie să mă omori!
Acel cineva:- Crezi ca e asa usor?
Omul bolnav:- Stai... si tu esti vampir?
Acel cineva:- Tu ce crezi?
Omul bolnav:- Deci... cred ca poti sa înțelegi cum mă simt... Cati ani ai?
Acel cineva:- E chiar asa de important?
Omul bolnav:- Din moment ce si eu sunt vampir, poti sa imi spui...
Acel cineva:- 6000...
Omul bolnav:- Nu prea pare...
Acel cineva:- Stiu...
Omul bolnav:- Dar cine esti tu de fapt?
Acel cineva:- Daca ti-as spune nu m-ai crede...
Omul bolnav:- Sa te intreb altfel... de ce m-ai răpit?
Acel cineva:- Era sa mori. Te trezeai oricum... fiindcă ai băut sânge uman... nu stiu de unde...
Omul bolnav:- CE AM FACUT?!
Acel cineva:- Ai murit abia după miezul nopții, la câteva secunde după. Sângele tau de vampir deja nu îți mai permitea moartea, asa ca ai fost doar leșinat până mainainte cand te-ai trezit... Adrien...
A:- Imi stii numele?
Acel cineva:- Corect ar fi acum sa stii si tu cum mă cheamă. Sunt Robérte....
A:- Sa inteleg ca te pot striga asa... domnule cu 6000 de ani mai mare decât mine...
R(Robérte):- Mda... Esti in grija mea acum. Trebuie să stai aici o perioadă. Vad ca ai camasa neagra...
CITEȘTI
Miraculous: The Secret behind The Mask
FanfictionEl: un blond cu ochi de jad, aflat la granița dintre cunoastere si maturizare, cu un trecut dramatic in spate. Ea: O bluenetta cu ochii azurii, mereu veselă și curajoasă. Ea: Ma iubesti? El:- Cat lumea întreaga! Ea:- Atunci de ce esti asa introvert...